|
|
|
Lidt om hvordan man IKKE bør gøre på chatten 1 År, 8 Måneder siden
|
|
I aften var der så endnu en gæst der kom på. Første linie var "Nogle piger?" - uden så meget som at sige hej, hilse på nogen eller lignende.
Der er jo en god grund til at få opgiver de er pige på sitet her - fordi de så bliver bestormet af liderlige mænd der ikke tænker med det hovede der sidder øverst på kroppen - for nu at sige det som det er.
Hvis det er kønnet der er afgørende for om man gider snakke med os på chatten, så er man nu nok gået forkert i byen. Prøv og se på loggen herunder - der går under 2 minutter før vedkommende logger af igen da det går op for ham at der i aften ikke er piger på.
Lad mig nu være helt ærlig - sandsynligheden for at de piger der skulle være på ville være interesseret i at chatte med en tilfældig gæst - endsige mødes - er meget meget små.
Det kan godt være chatten (og vel også sitet) er meget anderledes end andre sex-relaterede sites i Danmark, jeg ved det ikke. Men her er hovedformålet at få støtte og venner, ikke at få noget på den dumme. Det gælder både på chatten og på resten af sitet.
Og en person der er så overfladisk at han (for jeg er 100% sikker på det er en han) ikke kan sige hej og være lidt social når der ikke er piger på chatten, ja han er nok ikke nogen gevinst for vores del af samfundet.
Så venner - tænk over hvordan I gør jer når I kommer på. Vil I gerne have venner her på sitet, ja så opret en profil, lad folk lære jer at kende - og hvem ved, måske finder i en dejlig person at lege med, måske også en pige. Men indledningen "Nogle piger?" - det er fame dårlig stil. En dårlig start på livet her på sitet.
Mvh
Nicolai
| Kode: |
[23:01] * Guest143 has joined #dkble
[23:01] <Guest143> Nogle piger?
[23:01] <Medlem_A> Hej
[23:01] <Guest143> Daw.
[23:02] <Medlem_B> hej
[23:02] <Babylai> hej Guest143... Velkommen til.
[23:02] <Medlem_A> Guest143: Med den entré er jeg ret sikker på, at pigerne ikke melder sig lige nu ;)
[23:02] <Medlem_C> hej guest...ja der ER piger på sitet, men ikke her på chatten lige nu ;)
[23:02] * Guest143 has quit IRC (Quit: Bye Bye)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Lidt om hvordan man IKKE bør gøre på chatten 1 År, 8 Måneder siden
|
|
|
Problemet er jo nok bare, at den slags mennesker er græsk katolsk ligeglad med hvad du mener om deres opførsel. Men hvad man så skal gøre? Ja det er sgu et godt spørgsmål. At lukke chatten for gæster, er jo heller ikke optimalt.
Nogen der har andre forslag?
I øvrigt tror jeg at svaret på hans spørgsmål også havde været "nej" selvom der havde været piger. Hverken pigerne eller de drenge, der er på chatten, kunne vel finde på at svare ja, på hans spørgsmål?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enig med Babylai - har ikke så meget at tilføje.
Og dog, jeg KAN jo ikke lade være, så lad mig komme med et par korte kommentarer:
Det er forståeligt at især unge knægte er meget styret at det nederste hoved. Men når man er så sex- og pigefikseret, at man ikke engang gider HILSE på mænd på chatten, som man ikke kan få sex eller blelege med, så er man asocial og irriterende
Jeg kan da sagtens chatte med folk, som jeg ikke nødvendigvis vil dyrke sex med eller have blelege med, det manglede da bare. Jeg synes da, at chatten er ret hyggelig til tider, også selvom dem der er på, ikke behøver være nogle, man skal lege med irl.
Jeg er da også til frække blelege - og blelege UDEN frækt. Men jeg skal da samtidig være ærlig og indrømme, at hvis folk KUN vil lege, uden at man ellers kan føre en samtale med dem, så siger det mig heller ikke så sindssygt meget. Så de der privatbeskeder som "Hej, hvem er du? vil du skifte mig NU? sutte piiiiiik?", tja, dem gider jeg ikke rigtigt....(og ja, jeg har fået den slags henvendelser LOL). Hvis det nu var en swingerklub, hvor man KUN kommer for sex, så betyder personligheden ikke noget. Men herinde søger jeg altså også mennesker, som jeg kan tale med - og give omsorg og hygge med som personer. IKKE kun bleskift og/eller frække lege
Men jeg er også enig med Hotstream i, at lige den type mennesker nok er ret ligeglade med, hvad babylai og os andre mener. For de tænker netop kun med det nederste hoved, så sund fornuft ryger jo nok ind ad det ene øre og ud ad det andet 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/05/24 01:24 Af .
|
|
|
|
|
|
Ganske offtopic:
Advarsel ødelægger!Ble_Sjov skrev:
Enig med Babylai - har ikke så meget at tilføje.
Og dog, jeg KAN jo ikke lade være, så lad mig komme med et par korte kommentarer:
Ble_sjov, du er ikke i stand til at komme med korte kommentarer 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/05/24 06:28 Af friture.
Hellere skældes ud, end kede sig ihjel.
Death: No fright, no tears
Hel: No fight, no fears
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/05/24 12:09 Af .
|
|
|
|
|
|
Noget andet der kan irritere lidt på chatten, er når folk logger ind og så intet siger i f.eks. en time i træk. Men så når de vågner op, så har man fundet ud af, at de har siddet og læst alt, hvad man skriver og bare sovet rævesøvn. Den slags er irriterende, fordi så føler man sig overvåget...folk sidder og lytter, men giver ikke selv input
Det er ok, at man ikke gider snakke konstant, jeg kan også være væk i et kvarters tid af og til, hvor jeg lige laver noget andet. Men når man ligeså snart, man logger ind, så bare holder kæft og intet siger i en time, så spørger jeg lidt, hvad man er gået på chatten for?
Men okay, jeg husker det godt fra da jeg selv var ret ung. Når man var de der 12-14 år, syntes man det var spændende at sidde og lytte til, hvad de voksne snakkede om, men man lod som om man ikke hørte det. Men det GJORDE man så sandelig. Det er måske det samme, som gør sig gældende når især visse unge generte blefolk logger på chatten, men intet bidrager med - de sidder vel også bare og lytter hihihi
Men det er bare sådan lidt spion-agtigt, synes jeg 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/05/24 17:11 Af .
|
|
|
|
|
|
|
Jeg er ofte på, hvor jeg så "ikke siger noget i en time".
Men jeg lurer ikke... jeg er bare så senil, at jeg glemmer, jeg er logget på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det kender jeg alt for godt Friture XD
Når jeg endelig har tid til at komme på chatten, så plejer der også at være et par stykker på, men aktiviteten er svingende og det skal den da så sandelig også være, da det ville være totalt steneren hvis der var helt vildt gang i den, og man ikke havde en chance for at følge med i en samtale
Det hænder da også at mange af os er logget på (Går jeg ud fra) og der ingen er på, og så laver man naturligvis noget andet imens, og så kan man jo kigge til chatten engang imellem for at se, om der skulle være kommet gæster  men det hænder selv tit at jeg glemmer, (Ligesom Friture) at jeg er online 
|
|
|
|
|
Bamsen
Moderat aktiv
|
|
|
|
|
friture skrev:
Jeg er ofte på, hvor jeg så "ikke siger noget i en time".
Men jeg lurer ikke... jeg er bare så senil, at jeg glemmer, jeg er logget på.
Så må jeg være mere end meget senil.. jeg glemmer altid at logge på
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bamsen skrev:
Så må jeg være mere end meget senil.. jeg glemmer altid at logge på
Jeg hader bare, når det sker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
For nu at vende tilbage til udgangspunktet:
Kan vi ikke opfordre alle til at svare "NEJ" til spørgsmålet: "Er der nogen piger", og det hvad enten der er nogen eller ej.
Denne opfordring kunne evt. stå på chattens åbningsside. Så kan fjolset jo se at han ikke får et reelt svar på sit spørgsmål. Bare et forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Et alternativt svar:
GÆST: er der nogle piger???
BRUGER: NEJ - men jeg skal gerne give DIG pigetøj på, så er der i hvert fald én pige 
Guest has quit (bye bye)
- sådan slipper man hurtigt af med de typer he he
|
|
|
|
|
|