|
|
|
Om kort og geografisk sted 1 År, 5 Måneder siden
|
|
Hej
Som et led i opdateringer er der under ens profil to felter til at beskrive, hvor man bor:
Geografisk sted: Den vises i din profiloplysning, her kan du skrive hvad du vil.
By: Den bruges til kortfunktionen. Skriv kun et bynavn her, hvis du vil have det vist på diverse kort. Lad være med at skrive "Danmark" her
OPDATERING: Pga. en ændring er de to felter nu slået sammen. Der er nu et felt, "By/Landsdel", udfyldes dette, kommer man på kortet.
Lars
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/09/07 08:12 Af Lars.
Ret barnlig til tider - kræver tålmodighed 
|
|
|
|
Sv:Om kort og geografisk sted 1 År, 5 Måneder siden
|
|
|
Så er der kommet et kort, som alle kan placerer sig på.
Oppe i topmenuen er der et link til kortet. Vil du gerne selv på kortet, så gå ind i din profil og skriv din by i feltet "By/Landsdel".
Hvis du gerne vil præciserer, at du f.eks. bor på Nørrebro i København, så skriv "København, Nørrebro".
Lars
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/09/07 08:11 Af Lars.
|
|
|
|
|
|
|
Faktisk kan man skrive sin eksakte adresse ind, hvis man vil. Så pinpointer den på kortet.
|
|
|
|
Hellere skældes ud, end kede sig ihjel.
Death: No fright, no tears
Hel: No fight, no fears
|
|
|
|
|
|
|
Det er en rigtig fed funktion.
Godt lavet!
|
|
|
|
Fluffi er voksen baby - 38 år fra Århus. Bedste venner med Peter Plys, men har også mange andre søde bamser. Læs mere om mig på min hjemmeside fluffi.diaper.dk
|
|
|
|
|
|
Er jeg den eneste som har problemet med, at kortet loader VILDT langsomt?
Når der så er gået 4-5 minutter, går computeren næsten helt i stå, og så åbner jeg joblisten, hvor der står, at iexplorer bruger hele 166 KB!! (og jeg lukker så programmet ned for at få gang i computeren igen) - langt mere end resten af computeren bruger i mellemtiden...
Kan det virkelig passe, at det kort skal loade så langsomt og bruge så meget hukommelse, at resten af computeren nærmest fryser?
Ja, jeg ved at min pc er ældgammel (8 år), men alligevel... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg har snakket med flere herinde fra, som også siger det går langsomt.
Selv er jeg heller ikke undtaget af dette problem..
Tror jeg bruger 5 - 7 minutter på at loade hele kortet med alle kontakter og det er på en bærbar som er ca. 2 år gammel.
Jeg kender ikke svaret på det, håber der er nogen andre som gør. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
det tager mig ca 10 sec  tror det kommer lidt an på hvilkken netforbindelse i sider på 
|
|
|
|
Er katten gået? det håber jeg, for hvis ikke, er det jo lidt svært at hente en ny ble, ik 
|
|
|
|
|
|
Kortet er ikke for hurtigt til at ankomme hos mig. Men min computer er absolut ikke ubrugelig mens det hentes. Så nok din gamle computer, der er problemet
Lars
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Her på et hotspot (sikkert delt 2 Mbit) i Frankrig, tager det en krig at hente. Så ja, det er sikkert et spørgsmål om hvor hurtig forbindelse man har. Jeg er ikke 100% sikker på hvordan Google Maps fungerer her - om den trækker data fra serveren hos Babylai, eller om der sendes data fra ens lokale pc hver gang kortet åbnes. Men under alle omstændigheder er der flere parter involveret inden man ser resultatet.
Iøvrigt må du mene 166 MB og ikke KB Caretaker
Fluffi
|
|
|
|
Fluffi er voksen baby - 38 år fra Århus. Bedste venner med Peter Plys, men har også mange andre søde bamser. Læs mere om mig på min hjemmeside fluffi.diaper.dk
|
|
|
|
|
|
|
Jeg oplever også at kortet loader enormt langsomt, jeg har 25/2 Mbit(Ikke delt)
Jeg synes det er en rigtig fed idé med kortet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg var lige kommet til at forvæksle det store kort med mit eget venne kort xD det tager ca 3-4 min for mig 
|
|
|
|
Er katten gået? det håber jeg, for hvis ikke, er det jo lidt svært at hente en ny ble, ik 
|
|
|
|
|
|
|
Nu ved jeg så ikke, hvornår kortet er loaded færdigt, men på et minut dukker der en 50-60 brugere op på det hos mig.
|
|
|
|
Hellere skældes ud, end kede sig ihjel.
Death: No fright, no tears
Hel: No fight, no fears
|
|