Velkommen

Facebook API keys need to be provided to have Facebook connect work

JomSocial Statistik

Totaler
Medlemmer : 901
Grupper : 17
Diskussioner : 2
Album : 49
Billeder : 129
Videoer : 0
Opslag : 2
Aktiviteter : 429
Vægopslag : 17
Drenge : 195
Piger : 37
Ikke oplyst : 669
Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?

"Skal jeg så også have ble på?" Min historie Del 1
(1 viser) (1) Gæst
Gå til bundenSide: 1
EMNE: "Skal jeg så også have ble på?" Min historie Del 1
"Skal jeg så også have ble på?" Min historie Del 1 1 Måned, 1 Uge siden  
Dette er en sand historie. En historie om kærlighed, liderlighed, ærlighed og udforskning.

For nogle måneder siden ville jeg end ikke kunne opdigte dette, men nu er fiktion fakta, og jeg bliver enormt kåd i mit sind ved tanken om de frækkeste dage i mit sexliv indtil nu.

Men lad mig starte ved begyndelsen, for de af jer der ikke bor inde i mit hovede...

Min kæreste og jeg lå en aften og så film med chips, slik og pizza.
Vi grinede og hyggede. Snakkede om løst og fast, og som det ofte sker for drenge i en seng, blev snakken langsomt ledt ind på de dirty landeveje i sindet. Jeg spurgte på et tidspunkt om han havde nogle skjulte fetishes han ville ud med, nu hvor bordet var klar til at blive dækket.

Han blev helt tavs. Rødmede en smule.
Jeg blev insisterende. Han skjulte noget. Noget meget privat.

Han nægtede, til at starte med Pure at fortælle mig hans fantasier. Han kom med et par almindelige fantasier, dem mænd næsten altid går rundt med: Sex offentligt, trekant, dildo-fuck osv. osv.
Jeg Var ikke tilfreds. Han skjulte stadig noget. Noget meget privat og personligt vigtigt for ham. Noget der virkligt betød noget for ham. Jeg overvejede ikke at lade ham slippe. Dette betød meget for ham.

Mine værste forventninger gik på at han var til dyr, eller lig, eller amputation...

"Jeg kan godt..." Begyndte han.
"Jaeh?" Opmuntrede jeg forsigtigt.
"Jeg, Jeg tænder på..."
"Sig det nu."
"Jeg tænder på bleer."

Tavshed. Den slags tavshed, man ikke kan lide at udsætte andre for. Den tavshed man ved vejer tungt. Men jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige.

"Synes du at jeg er klam nu?" Spurgte han opsøgende.

Jeg rømmede mig, jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige, men jeg måtte sige noget. Bare et eller andet.

"Nej. Jeg synes overhovedet ikke at du er klam." Tanker om Bleer med lort, sutter, sutteflasker, rangler, sparkedragter, kravlegårde, og babygråd gled igennem mit hovede. Hvordan fungede det lige? Skulle det hele være i voksenstørelse?
I mit sind så jeg en komisk udgave af min kæreste med kæmpe ble, kyse og en sut på størelse med en thekop.

"Hvad tænker du så?" Spurgte han forsigtigt, en smule ynkeligt og undskyldene.

Jeg rømmede mig igen.

"Hvordan. Hvordan skal det fungere?"

"Fungere?" Hans stemme rystede en smule.

"Ja, altså... Skal jeg så også have ble på? Er du sådan en voksen baby?"

Han forklarede mig, meget indgående at det kun var bleerne han tændte på. Han fortalte om den følelse han havde når han havde bleen på. Om hvordan han kunne hygge sig en hel dag, med bare at hænge ud i ble, se lidt TV, læse lidt og sådan.

Han kom ud i længere forklaringer om DLére og forskellen på dem, og ABére. Jeg fattede ikke så meget, men lod ham fortælle. Han fortalte at han godt kunne lide at tisse i sin ble, og gerne op til flere gange i samme ble. Han nød at have bleen på, når den var varm og våd.

Jeg fortalte at jeg fuldt ud accepterede ham for det han var og at det ikke skulle skille os ad, at han godt kunne lide at have ble på. Men jeg måtte lige sige at jeg ikke brød mig om tanken om selv at skulle have ble på.

Vi lå længe og snakkede sammen, og til sidst bad jeg ham om at tage en ble på.

(Fotsættelse vil følge.)

Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.
tkxx_7
Senior Boarder
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Køn: Mand Fødselsdag: 10/12
Sv:"Skal jeg så også have ble på?" Min historie Del 1 1 Måned, 1 Uge siden  
okay.. kan næste ikke vente til at høre mere.. den her er rigtig god og godt skrive

friture
Admin
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Sv:"Skal jeg så også have ble på?" Min historie Del 1 1 Måned, 1 Uge siden  
Det minder utroligt meget, om dengang jeg fortalte det til min daværende kæreste.

Havde du ikke skrevet, at det skete for et par måneder siden, ville jeg have troet, du var hende.

Hellere skældes ud, end kede sig ihjel.

Death: No fright, no tears

Hel: No fight, no fears
Gå til toppenSide: 1