Min kæreste står med et lumsk smil på munden. Hun siger: Mads som jeg hedder, kom her hen, med en meget bestemmende to til mig. Jeg tænker mig om "hm.. der kan vel ik ske noget ved at adlyde sin KÆRESTE. Hun siger til mig: At år jeg ik kan få den op at stå, når vi har samlege, så må hun jo behandle mig som den lille baby jeg nu er. Hun siger til mig at hele den næste måned, vil hun opdrage mig til hendes lille bledreng. Hun vil amme og made mig, skifte ble på mig, og gå ture i klapvogn med mig. Jeg begyndte at prøve og rejse mig, men før jeg havde strukket det ene ben ud, havde hun allerede fat i mig, hun træk mig hen i hendes drømmeseng, og linkede migfast til de fire håndjern, der hang i alle fire hjørner. Nu lå jeg hjælpeløs, og jeg kunne ik fatte hvad der skete/ eller i hverste fald ville ske :?
Min første dag som baby >
Jeg vågnede, og havde lidt ondt i hovedet, en tikkende lyd, begyndte i det fjerneste. Det var en et eller andet der gjorde at min kæreste kunne se ude i et af de andre rum i huset, at eg var vågnet. HUN kom med det same ind og spurgte om jeg havde haft en god nattesøvn, jeg svarede at jeg ik kunne huske hvad der var sket igår? Min kæreste begyndte at grinne, og svarede kort, det kan BABY`ER normalt ik, haha. nu kunne jeg ligepluselig godt huske hvad der skete i går aftes. Men jeg var faldet i søvn, efter at have fået et glas vand, hm.. der må åben bart ha været mere end bare vand i det glas. Min kæreste sad nu og killede mig, og sirrede ind i mine øjne, og efter et minuts tid, spurgte hun om hendes lille baby (ble) drenghanvde brugt sin ble i nat, jeg mærkede mig nede i skritet, ja ganske vist havde jeg en ble, eller rettere sagt 3 bleer på. Hun bevægede sin hånd under dynen , og mærkede efter, hm.. du har jo tisset igennem alle 3 bleer baby, hun sagde det på baby sprog til mig, hun gav mig en sut i munder med en elastik rundt om hovedet, så jeg kun kun svare tilbage på baby sprog, guga gaga. Hun råbte: nu skal vi i gang med at lave dig om til den baby du GERNE inderst inde vil være. Hun havde nemli været ude at handle ind, imorges.
Hun sagde jeg skulle følge med ud til skiftebordet. Hun sagde jeg skulle klatre op ad stigen på puslebordet, hvis jeg ik gjorde det, kunne jeg komme med ned til min skole i ble og plastic bukser, foran alle mine lærer og venner. Jeg lagde mig op, og inden der var gået 2 minutter havde min kæreste taget alt mit tøj af, og taget bleen af, og fået smidt den ud. Hun sagde at vi skulle prøve noget sjovt, hun ville have mig til at være en RIGTIG baby, det ville sige, sagde hun at du nu skal bruge din ble til andet end at bare og tizze i den. Hun smurte mit numsehul til med noget flydende mild sæbe. Nu gik hun ud i køkkenet, og efter kort tid stod hun i døren igen, haha.. nu skal du få den i røven, sagde hun til mig. Jeg så at hun havde et helt bundt banana med. Hun skrallede dem, jeg tror hun skrallede 8 stk. Nu begyndte hun stille og roligt og proppe dem op i numsehullet. en kom op og nr. 2 glid op, nr. 3 blev mas op, fire og nr. 5 kom op, nu kunne jeg mærke hvordan det kom længere og længere op i mig. 6-7-8 gjorde ondt. Nu skal da hve en ble på min lille dreng, haha

. hun gav mig to bleer og 2 stk. gummi bukser på. En overalls, og en form for plastic dagt på.
nu kan i skrive videre!!!!