Diaper.dk Statistik

Totaler
Medlemmer : 697
Grupper : 54
Diskussioner : 85
Album : 560
Billeder : 1699
Videoer : 40
Opslag : 22
Aktiviteter : 13530
Vægopslag : 458
Drenge : 213
Piger : 29
Ikke oplyst : 455

Chart.dk

Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?

NY Never ending story
(1 viser) (1) Gæst
Gå til bundenSide: 1
EMNE: NY Never ending story

NY Never ending story 6 År siden  
[glow=purple:2eba53e813]Jeg[shadow=red:2eba53e813] er en dreng på 16,[/shadow:2eba53e813] jeg havde min kæreste på besøg. Vi sad inde på mit værelse og kyssede. Pludselig sagde hun: "Jeg skal lige hente noget!"
Da hun kom tilbage, kunne jeg se at hun havde en pakke bleer under armen.

Sker der nu: Spørg hende eller lader som ingenting???? :D[/glow:2eba53e813]

Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.

Re: NY Never ending story 6 År siden  
Min kæreste står med et lumsk smil på munden. Hun siger: Mads som jeg hedder, kom her hen, med en meget bestemmende to til mig. Jeg tænker mig om "hm.. der kan vel ik ske noget ved at adlyde sin KÆRESTE. Hun siger til mig: At år jeg ik kan få den op at stå, når vi har samlege, så må hun jo behandle mig som den lille baby jeg nu er. Hun siger til mig at hele den næste måned, vil hun opdrage mig til hendes lille bledreng. Hun vil amme og made mig, skifte ble på mig, og gå ture i klapvogn med mig. Jeg begyndte at prøve og rejse mig, men før jeg havde strukket det ene ben ud, havde hun allerede fat i mig, hun træk mig hen i hendes drømmeseng, og linkede migfast til de fire håndjern, der hang i alle fire hjørner. Nu lå jeg hjælpeløs, og jeg kunne ik fatte hvad der skete/ eller i hverste fald ville ske :?

Min første dag som baby >

Jeg vågnede, og havde lidt ondt i hovedet, en tikkende lyd, begyndte i det fjerneste. Det var en et eller andet der gjorde at min kæreste kunne se ude i et af de andre rum i huset, at eg var vågnet. HUN kom med det same ind og spurgte om jeg havde haft en god nattesøvn, jeg svarede at jeg ik kunne huske hvad der var sket igår? Min kæreste begyndte at grinne, og svarede kort, det kan BABY`ER normalt ik, haha. nu kunne jeg ligepluselig godt huske hvad der skete i går aftes. Men jeg var faldet i søvn, efter at have fået et glas vand, hm.. der må åben bart ha været mere end bare vand i det glas. Min kæreste sad nu og killede mig, og sirrede ind i mine øjne, og efter et minuts tid, spurgte hun om hendes lille baby (ble) drenghanvde brugt sin ble i nat, jeg mærkede mig nede i skritet, ja ganske vist havde jeg en ble, eller rettere sagt 3 bleer på. Hun bevægede sin hånd under dynen , og mærkede efter, hm.. du har jo tisset igennem alle 3 bleer baby, hun sagde det på baby sprog til mig, hun gav mig en sut i munder med en elastik rundt om hovedet, så jeg kun kun svare tilbage på baby sprog, guga gaga. Hun råbte: nu skal vi i gang med at lave dig om til den baby du GERNE inderst inde vil være. Hun havde nemli været ude at handle ind, imorges.

Hun sagde jeg skulle følge med ud til skiftebordet. Hun sagde jeg skulle klatre op ad stigen på puslebordet, hvis jeg ik gjorde det, kunne jeg komme med ned til min skole i ble og plastic bukser, foran alle mine lærer og venner. Jeg lagde mig op, og inden der var gået 2 minutter havde min kæreste taget alt mit tøj af, og taget bleen af, og fået smidt den ud. Hun sagde at vi skulle prøve noget sjovt, hun ville have mig til at være en RIGTIG baby, det ville sige, sagde hun at du nu skal bruge din ble til andet end at bare og tizze i den. Hun smurte mit numsehul til med noget flydende mild sæbe. Nu gik hun ud i køkkenet, og efter kort tid stod hun i døren igen, haha.. nu skal du få den i røven, sagde hun til mig. Jeg så at hun havde et helt bundt banana med. Hun skrallede dem, jeg tror hun skrallede 8 stk. Nu begyndte hun stille og roligt og proppe dem op i numsehullet. en kom op og nr. 2 glid op, nr. 3 blev mas op, fire og nr. 5 kom op, nu kunne jeg mærke hvordan det kom længere og længere op i mig. 6-7-8 gjorde ondt. Nu skal da hve en ble på min lille dreng, haha . hun gav mig to bleer og 2 stk. gummi bukser på. En overalls, og en form for plastic dagt på.

nu kan i skrive videre!!!!

Diaperstar
Lidt aktiv
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Re: NY Never ending story 5 År, 11 Måneder siden  
Hun giver mig en ballgag på, et sort bind for øjnene, og binder mig til en seng med segufix og siger nu skal du sove lille baby.

babysebastian
Meget aktiv
graphgraph
Bruger online nu Klik her for at se denne brugers profil
Re: NY Never ending story 5 År, 8 Måneder siden  
Næste dag kom min kæreste ind og sage når skal mor baby havde skrift ble ja det tror jeg du skal hun åbenet bleen og der så hun at jeg havde ikke bare tisset men jeg havde lavet lort i den puha mor baby har jo lavet stort i sin ble jeg skrifter dig lig og så skal vi ned i min mor dagpkeje for hun vil godt se dig som den baby du er hehhe
da jeg var blevet skrift gik vi ud til den klapvogn hun havde med nede hos min mor har hun en stor barnevogn du skal sove i da vi kom der ned blev jeg laget ned i barnevogn der sove jeg i 4 timmer

nu kan i skrive videre

Sv:NY Never ending story 2 År, 10 Måneder siden  
jeg ligger og har ingen kontrol over mig selv. men så ser jeg, at hun glemte at spænde mig fast! jeg gik op ad den og løb. men jeg kom ikke langt, P.G.A. at der var muskelsvækkende middel i sutteflasken, så jeg falder om som et papir. naboen hører smældet fra en ble der knækker(sorry vidste ikk' hvad jeg skulle sige) og...

-hun tar' fat i mig og slæber mig ind i mit hus
-hun er ligeglad
-hun hjælper mig op og holder min kæreste væk fra mig

Aabdreng
Hyperaktiv
graphgraph
Sv:NY Never ending story 1 År, 5 Måneder siden  
Denne historie kunne faktisk udvikle sig ganske interesant selvom den er 1 år gammel derfor skriver jeg videre...

Vi kommer hen til dagplejen... Hun tager min ballgag og mit bind af øjne og ud af munden. Hun tog mig op og bar mig ind i dagplejen.. "Næ hvem har vi her" Sagde min kæreste,s mor.. "Det min lille babydreng" sagde min kæreste.. "Skal vi så ik klæde ham om som alle de andre her på stedet.. ?" "Jo lad os gøre det.." Hun bar nu op på puslebordet og trak mine 2 bleer af hvor der ik kun lå lort men også banan i. Hun tørrede mig grundigt men hun snakkede babysprog til mig.. Hun tog nu 2 babybleer i min strølese og gav dem på og en body over.. Hun sluttede af med give mig en mintgrøn sparkedragt på... Og bar mig ind til de andre babyer...

Jeres Tur!

Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets .. Og ellers bare en glad lille babydreng
tkxx_7
Moderat aktiv
graphgraph
Køn: Mand Fødselsdag: 10/12
Sv:NY Never ending story 1 År siden  
der vi gik der ind, kunne jeg ikke tror det og holde om hende og ude at vide det tisse jeg i mine bleer

CutieKiss
Nyligt aktiv
graphgraph
når de kommer ind til de små børn så ligger hun ham hen til nogle af de små pige som leger med legetøj. men før hun ligger ham ned binder hun ham fast så piger kravler over ham og bare sætter sig på hans ansigt og banker legetøj op og ned på hans ble område.

Nuuurh se Mor ! er de ikke søde sammen?!

Hun tar et billede af det og griner højlydt... det her kan KUN blive godt !

tkxx_7
Moderat aktiv
graphgraph
når mor må gå nu, farvel søde... der sidder jeg i bleer, tæbker hvad nu,så få jeg en sutteflasken og der var middel i den.. til at hjælp mig til at bliver en baby

næste

tkxx_7
Moderat aktiv
graphgraph
Sv:NY Never ending story 10 Måneder, 3 Uger siden  
som jeg tag sutteflasken til mig og drikker, bliver jeg træt og bliver tage over til en seng og skulle høre til en CD...

...........................................................

Aabdreng
Hyperaktiv
graphgraph
Sv:NY Never ending story 10 Måneder, 2 Uger siden  
Næste morgen blir jeg vækket, og med meget våd ble på. Mor kommer nu ind og smiler til mig. Hun tager mig op og skifter mig til en ren ble. Men putter 2 stikpiller og lukker bleen. Hun gir mig derefter Body og Sparkedragt med små dinosaure på. Og begynder gøre mig klar til morgenmaden...

Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets .. Og ellers bare en glad lille babydreng
Sv:NY Never ending story 7 Måneder, 3 Uger siden  
hade min kjæreste på besøk vi drak noen øl og la oss i sengen .
jeg sovnet. siri vekte mei kl 3 om natten . så sa hun er det
ikke noe vi har glemmt dro mei opp og dro av mei trusa.
leide mei inn på badet der lå en bleie snipp med to tykke rette BLEIER i jeg ble pion rød i fjeset,sett dei på bleiene,
jeg gjorde det hun pudret meg og smurte meg med baby salve-
knøyt snippen godt på ryggen og la meg ned og stramet snippen
godt og knøyt den på maven, så dro hun på mei en gul boddy,og en kort sele bokkse og smekke,og til slutt en smokk, sån nå er babyen klar. nå kan vi legge oss sa hun.hun klappet mei på rompa og sa det var vel godt og få på BLEIE. vi lå i sengen hun dro mei inn til seg holdt mei på rompa og tokk ut den ene puppen av bh en og trykkte mei inn til puppen suge da lille babyen min.NÅ SKAL DU VERE BABY I EN UKE SOM STRAF FOR AT DU IKKE HAR SAKT TIL MEI AT DU ER I BLEIE STADIET

Aabdreng
Hyperaktiv
graphgraph
Sv:NY Never ending story 7 Måneder, 3 Uger siden  
nuteliten skrev:
hade min kjæreste på besøk vi drak noen øl og la oss i sengen .
jeg sovnet. siri vekte mei kl 3 om natten . så sa hun er det
ikke noe vi har glemmt dro mei opp og dro av mei trusa.
leide mei inn på badet der lå en bleie snipp med to tykke rette BLEIER i jeg ble pion rød i fjeset,sett dei på bleiene,
jeg gjorde det hun pudret meg og smurte meg med baby salve-
knøyt snippen godt på ryggen og la meg ned og stramet snippen
godt og knøyt den på maven, så dro hun på mei en gul boddy,og en kort sele bokkse og smekke,og til slutt en smokk, sån nå er babyen klar. nå kan vi legge oss sa hun.hun klappet mei på rompa og sa det var vel godt og få på BLEIE. vi lå i sengen hun dro mei inn til seg holdt mei på rompa og tokk ut den ene puppen av bh en og trykkte mei inn til puppen suge da lille babyen min.NÅ SKAL DU VERE BABY I EN UKE SOM STRAF FOR AT DU IKKE HAR SAKT TIL MEI AT DU ER I BLEIE STADIET

Gir ingen menning til historien ?. Fortsæt en eller anden?

Gå til toppenSide: 1
Moderatorer: CirkusMinister, Tintin