|
|
|
Roskildefestival 1 År, 8 Måneder siden
|
|
Hej allesammen!
Er der nogen der skal i Roskildefestival?
Det kunne være mega fedt at lave en Diaper-Camp, hvor man kunne gå i ble hele dagen rundt, og der kunne være care-takers som kunne passe os..  kunne være smadder sjovt, og de andre besøgende ville bare tro det er et tema, som der jo er tradition for på roskilde..
Hilsen Android, som skal til Roskildefestival..!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Roskildefestival 1 År, 8 Måneder siden
|
|
hej android
nu er jeg en af dem der skal til roskilde festival men venner og bekendte
men tror ikke at det ville være så smart når jeg vil holde mine lyster hemmelige at komme over og løbe rundt i ble
tror jeg ikke så mange der vil da denne fetish faktisk nok har et flertal af personer der holder det hemmeligt
men lyder da fedt men jeg må melde frabud da det ikke lige er den måde jeg vil møde mine kammerater på
Mvh Drengen
|
|
|
|
|
ABDer
Lidt aktiv
|
|
Sv: Roskildefestival 1 År, 8 Måneder siden
|
|
|
En rigtig god ide, netop her vil der være muligt at gennemføre det. Forudsætningen er en godt og gennemtænkt projekt.
Hilsen Abe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tja, når jeg kender til bledrenges fantasier og evne til altid at springe fra i sidste øjeblik, hvis en fantasi bliver konkret og kommer for tæt på virkeligheden, så er jeg nu ret sikker på, at det IKKE bliver til noget
Selvom ja, det LYDER da spændende
Men ellers er jeg enig med hr. Drengen:
Det ER nok lidt urealistisk, at man får mere end 2-3 ab´ere til at gå rundt i ble åbenlyst på en festival, hvor der er tusindvis af mennesker. Det kræver jo ligesom, at de i forvejen er sprunget ud og er åbne som blemennesker. Ellers er risikoen simpelthen for stor for, at de bliver afsløret af venner eller bekendte, som måtte dukke op på festivalen 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/06/10 10:38 Af .
|
|
|
|
|
|
Hvad med alle journalisterne og pressefotograferne, sikke nogle skandaler der kunne komme ud af det, med mindre det skulle holdes bag en meget høj mur 
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Roskildefestival 1 År, 8 Måneder siden
|
|
Det skulle kun foregå på Campen..
Campen behøver ik ligge der hvor ALLE ÉR..!
Campen kunne jo ligge lidt afsiddes, fra de andre.. så der stadig er lidt privat liv.. men folk ville ik' blive så forundrede for der er mange underlige camps på roskilde, og største delen af folk er pisse stive.. og så tror de nok også bare vi er det.. 
|
|
|
|
|
ABDer
Lidt aktiv
|
|
|
|
|
Enig, alligevel er der værd at afprøve ideen. Det kunne være i en mindre målestok end en hel camp. Man kan udvælge et mindre koncept for de aktiviteter man vil vise frem. Og fx skulle babyer alene være fikseret på caretakerne eller andre babyer - ikke publikum, som skulle håndteres af caretakere eller medhjælpere. Man kunne så vælge nogle indsag: gå tur, leg, spisesitiationen, diskret bleskift kommer vi heller ikke uden om.
mvh
Abd
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Roskildefestival 1 År, 7 Måneder siden
|
|
jeg vil da meget gerne vide hvor den lejer ligger så jeg kan komme over og hilse på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ha ha, tvivler på den blelejr blev til noget
Drengen, har du mødt nogle søde skallede mænd på festivalen? 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/07/01 16:40 Af .
|
ABDer
Lidt aktiv
|
|
|
|
|
Mindre kunne gøre det. Man kunne færdes iført en pull-ups og lidt lang en T-shirt - og intet andet. Eller en body udført som en T-shirt eller polo og evt have en enngangsble under samt et par shorts, som man tog af når det blev for varmt. Hvis man ellers
optrådte "forsigting" altså uden på anden måde at vække opmærksomhed ville man kunne få nogle spændende stunder. Senere hen kunne man gå videre om muligt.
ABD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeg er på roskilde i ble, *S* har lige nu en tyk tene flex på og lidt stramme shorts jeg nyder det der er ingen der der sige noget der er lidt af ble kanten der stikke op
nu skal det også sige jeg er inkotines 24-7-365 så er der nogle der siger noget er det det jeg bruger og der er forståles for dette.
men at jeg også elsker at ha ble på er en anden side LOL
nu sover jeg ikke på campen da jeg er her over og arbejde (har fri nu)
se om i kan finde mig og nej jeg er ikke i holger campen LOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hehe babywolf stod du som vagt ved orange scene ? ? ?
Mvh Drengen
|
|
|
|
|
ABDer
Lidt aktiv
|
|
Sv: Roskildefestival 7 Måneder, 1 Uge siden
|
|
|
Er her nogen både våde og tørre som er på Roskilde Fistival 2011, nogle har tidligere talt om en tema-camp. I år ville det have været et hit med en mulighed også for nye for at få tørt på Hvis der skal etableres en tema-camp i 2012, bør ideudvikling og planlægning starte snarest.
Mvh
ABDer
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Roskildefestival 7 Måneder, 1 Uge siden
|
|
|
Nu tvivler jeg også på den idé vil blive til noget, som de fleste siger så er det en fesist som de fleste holder for sig selv, jeg har det som babywoolf jeg er også inkontinent og bruge af samme grund ble døgnet rundt, jeg er for gammel til at tage til Roskildfestival, men jeg campere, der gør jeg ikke det store ud af at skjule jeg bruger ble, jeg færdes i forteltet i ble og t-shirt om morgenen lige som jeg normalt gør om morgenen her hjemme, jeg skifter normalt ikke før jeg har fået min morgenkaffe, det samme gælder på camping, der indtager vi normalt morgenkaffen i forteltet, er der nogen der kigger så er det op til dem selv, jeg kan ikke se det skulle genere mig..
Nu skal vi på ferie i Prag på hotel, der plejer jeg normalt at ligge beskyttelse i sengen og kassere mine bleer på badeværelset, indtil nu har det ikke givet problemer, jeg er overbevis om de sådanne steder ser den slags jevnligt, det der sker når de oplever der ligger bleer på badeværelset er de sætter en større spand op til dem...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sådan som folk ellers tér sig på Roskilde, så kan man vel også gå rundt i ble?!
Jeg mener, der går jo ligefrem nøgne mænd rundt på Roskilde, så kan man vel også gå rundt i ble he he
Var der forresten nogle af jer der fik prøvet pikkomaten?
www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=949&...7225&NewsID=3345
Hvis man var rigtigt fræk, kunne man tage en ble med derind og lade sig fotografere i ble i stedet hihi
Gad vide om der kommer en bleomat næste år? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Der var faktisk 3 rigtig pæne piger, der gik rundt i t-shirts og ble henne ved E området  Og nej, det ikke en røver.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Om mandagen så jeg 3-4 drenge ovre ved jernbane broen,
som kun havde ble på (og intet andet).
De havde smurt noget brunt og rødt bag på bleen, og så gik de rundt og gned bleen mod de forbipasserende..
Lidt sjovt.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diaper Galaxy skrev:
Om mandagen så jeg 3-4 drenge ovre ved jernbane broen,
som kun havde ble på (og intet andet).
De havde smurt noget brunt og rødt bag på bleen, og så gik de rundt og gned bleen mod de forbipasserende..
Lidt sjovt..
Hahahahahahah
Ja, se selv - det viser jo, at man sagtens kan té sig outreret på Roskilde. Så en blecamp er helt realistisk og slet intet problem, hvis bare folk har lidt mod på det
Gad vide om det var drenge herinde fra... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ser ej heller noget der forhindre at man skulle kunne begå sig i ble på den festivald, med den dreskode der forligger eller mangel på samme ser jeg ingen problem i der skulle være nogen der optræder i en ble, det kan vel være lige så godt som at rende rundt uden en trævl på, jeg er sikker på dem der ser det på ingen måde vil se noget underligt i det.
|
|
|
|
|
|