ser mest bold... vil ikke være afhængig af tv, og bold optager man ikke

pludselig ser man så meget at man skal huske at optage for ellers går man jo bare glip af noget vigtigt !!! så skal man i byen.. der skal optages. gider ikke. men hvis jeg ser noget, er kunen serie af gangen, og serier der ikke hænger sammen.. som en rød tråd. så hvis der er tid til det, ser jeg two and a half men, simpsons, tool time, fulgte med i m.a.s.h. da den kørte på charlie som den eneste serie på det tidspunkt. ser også en god film i ny og næ, men skulle nogen ringe om et eller andet der er sjovere, tager jeg afsted. tv er ikke alt, men en god ting at have på bestemte tidspunkter, som f.eks. idag... Liverool-man u i f.a. cuppen. den ville jeg godt opgive hvis et par gode venner ringede og spurgte om jeg var med på noget sjov. Og jeg er BRÆNDENE liverpool mand !!! så alle der ved noget om bold, ved at den er vigtig.... MEGET vigtig ! men vi skal tage det med et smil... ik

for som de synger på anfield road(liverpool`s hjemmebane) "you`ll newer walk alone" så er venner altid bedre end tv