|
|
|
Hvilken alder kan I lide at lege? 2 År siden
|
|
Hej alle,
når I leger blelege eller fantaserer om sådanne, hvilken alder har I så oppe i jeres hoved. Er I:
- totalt lille baby på 1 år der er helt og aldeles hjælpeløs og skal pusles, nusses, mades, bæres rundt o.s.v.
- todler der lige kan gå lidt og tumle lidt rundt og sådan, men ellers ikke kan klare sig selv.
- lille barn (3-4 år), der stadig går med ble, men sagtens selvstændigt kan foretage sig en masse ting.
- yngre skolebarn (6-8 år), der bare ikke har fået smidt bleen endnu, men som ellers er helt frisk og livlig og leger med lego, futtog, spiller fodbold o.s.v.
- stort barn, men stadig preteen(9-11, 12 år): der har vandladningsproblemer og derfor, flovt nok, må gå rundt med ble, evt. bare en natble eller bukseble, men ellers laver alle de sjove drengeting: cykler, spiller fodbold, kører på skateboard o.s.v. (eller pigeting, hvis det er en pige).
- teenager (13-19 år): dette vil i realiteten, i hvert fald for de unge herinde, sige, at de bare er sig selv. For os andre lidt ældre, ikke længere teenagere, vil det bare sige, at lege en livlig, hormonforstyret teenager, som af en eller anden mystisk grund er inkontinent, men som går til fester, drikker bajere, danser med piger (eller drenge), dyrker sex, ryger tjald...
- voksen (folk der kun tænder på bleen og ikke ageplay...og bare er dem selv!)
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Hvilken alder kan I lide at lege? 2 År siden
|
|
|
Jeg leger 1 årig.. Det vil sige når jeg skal passes en caretaker når jeg blir ældre må jeg heller ik sige hvad jeg vil.. Jeg skal græde for det.. Og så må ham/hende der passer mig finde ud af hvad det er jeg vil
|
|
|
|
Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets  .. Og ellers bare en glad lille babydreng 
|
|
|
|
|
|
Ok, AaB-dreng, tak for dit svar...
Ja, din fantasi kræver nok en voksen og selvbevidst og sikker caretaker, må jeg sige. En med en vis erfaring.
Jeg har også prøvet at passe en der legede 1 år. Det fik på sin vis fint nok. Men der er langt mere arbejde i det som caretaker end der er i at passe dem, der leger 3-4 årige (kaj f.eks.) eller dem der bare er deres egen alder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ble_sjov
For mig er det en blanding imellem et meget lille barn nok det du kalder 1 år, og 2 til 3 år.
Som du selv skriver kræver det en del af barnepigen at passe en helt hjælpeløs og passiv baby, og det sætter altså også for mange begrænsninger på hvad der kan ske.
Jeg vil gerne kunne snakke med når der bliver læst historie, og vise hvad jeg gerne vil have, træffe valg bede om sutteflaske og bestemme hvordan jeg skal sidde sammen med barnepigen, og til tider være mere seksuel få klappet blenumsen, få kælet den våde ble og somme tider også onanere i bleen hvis det er ok for barnepigen, og så er vi jo lidt udenfor dine alderstrin.
Med en ny barnepige vil jeg også have mulighed for at hjælpe vedkommende eks med at sætte en ble rigtigt på, og dermed lige i kort tid gå helt ud af rollen som baby.
Rigtig meget afhænger af hvad barnepigen er til og hvor længe vi har leget, så det er svært at sige at mit rollespil skal foregå på lige netop en måde, fordi det skal være noget fælles ikke bare barnepigen der opfylder nogle statiske ønsker, selv om rammerne særligt at bruge ble jo er fastlagt.
Jeg har klart en fantasi om at blive båret rundt af barnepigen og sidde hos hende og være i den rigtige størrelse, men desværre bliver det kun en fantasi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ble_Sjov skrev:
- teenager (13-19 år): dette vil i realiteten, i hvert fald for de unge herinde, sige, at de bare er sig selv. For os andre lidt ældre, ikke længere teenagere, vil det bare sige, at lege en livlig, hormonforstyret teenager, som af en eller anden mystisk grund er inkontinent, men som går til fester, drikker bajere, danser med piger (eller drenge), dyrker sex, ryger tjald...
No, doubt... <3
Mig du tænkte på da du skrev det? xD... hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Har du læst mine lyster da.. ? Og ønsker.. Men ja det kræver det.. Men når jeg ik er baby er jeg teenager der fester og drikker med vennerne.. Men baby der leger jeg 1 årig.. Selvom hvis man græder og ik får hvad man vil have må man fortæstte for babyer kan ik selv sige hvad de vil have og ik have..
|
|
|
|
Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets  .. Og ellers bare en glad lille babydreng 
|
|
|
|
|
|
CirkusMinister skrev:
Ble_Sjov skrev:
No, doubt... <3
Mig du tænkte på da du skrev det? xD... hahaha
Hmm, egentlig ikke, Cirkus.....
...men nu du siger det...
- JA, beskrivelsen passer vist meget godt på dig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg har det nok sjovest med preteen altså 11-13 år... og også 3-4 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeg er nok bare mig selv med ble på.. i min egen alder 22 år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Men leger kun 1 årig når jeg vil lege baby og så vil gerne behandles som en på 1 år.. Når jeg ik leger baby.. Er jeg sammen med vennerne og hygger mig og fester og drikker..
( Så vil ik være baby permenent eller kun hvis jeg fik en kæreste ville jeg hvis hun tændte på passe mig som et lille barn )
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Hvilken alder kan I lide at lege? 1 År, 12 Måneder siden
|
|
Ble_Sjov skrev:
Ja, din fantasi kræver nok en voksen og selvbevidst og sikker caretaker, må jeg sige. En med en vis erfaring.
Jeg har også prøvet at passe en der legede 1 år. Det fik på sin vis fint nok. Men der er langt mere arbejde i det som caretaker end der er i at passe dem, der leger 3-4 årige (kaj f.eks.) eller dem der bare er deres egen alder
Nu når du siger det der.. Hvem tænker du så på herinde fra ? Som den Caretaker ?
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/05/24 22:02 Af Aabdreng.
|
Teddy
Nyligt aktiv
|
|
|
|
|
Jeg er til en blanding af det hele, men kommer også an på hvad min caretaker gerne vil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aabdreng skrev:
Ble_Sjov skrev:
Nu når du siger det der.. Hvem tænker du så på herinde fra ? Som den Caretaker ?
Jeg tror, at storebror og kaj er de to, som ville egne sig bedst til at passe en type som dig - for de har begge meget erfaring med SMÅ babyer. Hvor jeg har mere erfaring med "større" bledrenge (som leger 3-4 år og opefter)
Men om de VIL? Ingen anelse 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/05/24 23:09 Af .
|
Wolf
Moderat aktiv
|
|
|
|
well som mit navn antyder er jeg ikke et "menneske" som sådan... haha så har lidt nogle andre fantasier... for det meste ser jeg mig selv som en 13 årig furry... men her for ganske kort tid siden opdagede jeg en lidt yngre side af mig selv... jeg har ikke haft mulighed for at udforske den helt endnu... så jeg kan ikke helt sige hvor gammel den side er men forholdsvis ung... 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/05/25 02:05 Af Wolf.
|
|
|
|
Sv:Hvilken alder kan I lide at lege? 1 År, 11 Måneder siden
|
|
|
Det er godt at der er så mange forskellige herinde.
Selv foretrækker jeg at passe en lidt større dreng, fra 4-5 og op.Og gerne uartig, så jeg kan være den strenge onkel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ha ha Diaperdude, så kan du rigtigt føle dig stor og voksen, når du kan være streng hvá
Ej, du om det  - selv siger det mig ikke så meget at spille streng, jeg vil hellere hygge om de søde bledrenge. Men det er vel godt, vi har forskellige måder at gøre det på, så der er nogetg for enhver smag xD
@Wolf....ja ham wolf lyder rigtig cute....gad vide om Twitter er ligeså sød
@The Cat....ok, dine lyster minder lidt om wolf´s - både aldermæssigt og også fordi I begge har lidt fur-tendenser 
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Hvilken alder kan 13 til 18 år 1 År, 11 Måneder siden
|
|
flaut og pinlig og måtte pruke bleier og baby klær når en er så stor. med tykk bleie som synest under boksa.
fæler seg litten da. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Hvilken alder I bedst lide at lege? 1 År, 11 Måneder siden
|
|
he he bleia,
ja, derfor synes jeg på sin vis, det er sjovere, når blefyren (eller pigen) leger lidt ældre end bare en lille baby. ALLE babyer går med ble - men det er mere flovt og pinligt, hvis man bruger ble når man er 6 år+. Derfor synes jeg selv at rollespil, hvor folk leger lidt ældre end bare baby, er sjovere.
Nu, bleia, svarede du selv 13-18 år (i overskriften og ikke i teksten...) - tja, altså ganske almindelige dl´ere som er deres egen alder og har små uheld og dermed skal tvinges i ble, det er da helt fint med mig. Jeg behøver ikke det der babyhalløj i legen. Men hvis de vil lege baby er det også ok med mig - men der er så bare lidt mere arbejde i det som caretaker end hvis de er deres egen alder.
Men det er jo en smagssag.... 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/05/26 15:20 Af .
|
|
|
|
|
|
|
Lige som ble-sjov, så går min fantasi på at passe en, der egentlig burde være renlig, og som derfor trænger til at blive trøstet lidt, når det igen går galt. Jeg vil gerne give krammere og trykhed. Det der babysjov, er heller ikke så vigtig for mig.
Men hvis vi kunne sidde og hygge, se en film og snakke om hvad vi ser imens. Det er sgu da råhyggeligt.
Har vi natten til rådighed, er det da hyggeligt at læse godnathistorier og bagefter sove i hinandens arme. Der må da også godt komme lidt frække undertoner, men det er da også fint uden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Når jeg er i ble, er jeg den alder jeg nu har, også er jeg blevet tvunget til at bruge ble, enten:
Da jeg ikke kan holde mig tør
Som en del af en stref.
Som en ekstra ydmydelse.
Fordi jeg bare er barnlig. *S*
|
|
|
|
LilleMig med hang til Mænd, Bleer, gummi, Bondage, Regntøj, Latex, Dominans mm.
|
|