|
|
|
Folk forlader sitet og hvorfor ? 1 År, 5 Måneder siden
|
|
|
Jeg vil starte med sige laver ikke denne tråd for svine nogen som helst til... 4 er blevet udelukket på 2 dage... En ting er at svine ejeren og alle andre til som Bille Diaper gjorde det er HELT klart det skal starffes...
Men angående Babybenjamin og DiaperLover.. Man har vel ret til sige sin menning her på sitet uden man skal straffes og uden tråden skal lukkes ? F.e.k.s jeg havde noget sige til DiaperLover,s tråd. DERFOR laver jeg nu en selv. Jeg vil gerne starte med sige at jeg ik forlader sitet MEN Babylai folk har altså også ret til sige sin menning UDEN de skal bannes eller have lukket deres tråd ( Nu ved jeg så ik om DiaperLover slettede hans bruger frivilligt eller blev lukket og det samme med Benjamin men ved Johannes slettede sin frivilligt ) Men fortsætter det på denne måde UDEN folk får lov sige sin menning vil dette site Styrtdyrke for jeg mener vil i/du bare banne på stribe i mister flere og flere på den måde..
Men som sagt, Vil ik svine babylai til men syntes bare du skal vide, Du ik er den eneste der har ret til sige noget det har vi andre også... Og nu regner jeg ik med blive banned for sige min menning... Men Babylai du ik den eneste på dette site der har ret til sige noget det har vi andre TRODSALT også...
Hilsen Aabdreng
|
|
|
|
Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets  .. Og ellers bare en glad lille babydreng 
|
|
|
|
Sv:Folk forlader sitet og hvorfor ? 1 År, 5 Måneder siden
|
|
|
Og så vil jeg lige udtrykke mig sige jeg er FULDSTÆNDIG 1000 % Enig med DiaperLover.. Jeg forlader dog ik.. Men hvis jeg så skulel blive banned har det været det hver og mine historier så som kidnappet om natten o.s.v vil aldrig blive skrevet videre på hvis jeg blir banned for det kan jeg jo ik...
Men tja vi får se hvad der sker
|
|
|
|
Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets  .. Og ellers bare en glad lille babydreng 
|
|
|
|
Sv: Folk forlader sitet og hvorfor ? 1 År, 5 Måneder siden
|
|
Jeg mener nu nok, at folk har ret til at sige deres mening. Også når man har noget kritisk at sige til admins. Jeg har da selv givet - synes jeg selv - konstruktiv kritik et par gange, og føler da at så længe, man går efter bolden, og ikke manden, så accepteres kritik da, også herinde
Men jeg må medgive admins, herunder primært Babylai, at et par personer har været lige lovligt usaglige og person-hetzende i deres kritik. Uden at nævne navne. Men når man kalder folk for spassere eller beskylder dem for at være magtliderlige diktatorere, blot fordi de som admins forsøger at sætte lidt skik på sitet, så synes jeg nok, at man går lidt over stregen. Og bare fordi man er admin, betyder det ikke, at man er et dumt svin, der skal finde sig i hvad som helst, som bliver lukket ud. Og ja, jeg tror da at både Lars, Babylai og andre admins må høre på meget lort af og til. Og når de nu engang yder deres service på frivillig og ulønnet basis, synes jeg da nok, at enkelte brugere er lidt for stride af og til. Igen: ingen nævnt, ingen glemt...
Når dette er sagt, så ER Babylai jo ansvarlig for sitet, også juridisk. Og som sådan kan man da godt kalde ham en slags "diktator" (med et glimt i øjet), fordi hans ord i sidste ende er det som tæller. Men stadig er sitet jo primært underlagt dansk lovgivning, og overholder man denne, så er det nu mit indtryk, at Babylai er rimeligt tolerant overfor de fleste typer. Men han kan vel, menneske som han er, sikkert også køre træt i det hele i ny og næ. Og af og til forstår man det godt, når han lægger så megt tid i det, og ofte bare skal høre på en masse unuanceret brok, fra enkelte brugeres side
Men der ER enkelte brugere herinde, der hele tiden skal brokke sig i indlæg efter indlæg. Jeg behøver ikke nævne, hvem de er, for vi ved det allesammen. Men lige dem forstår jeg godt, at admins er ved at tabe tålmodigheden med. Disse personer ødelægger jo den ellers hyggelige stemning på sitet. Og skræmmer mange af de søde stilfærdige brugere væk!
P.S: uden at gå i detaljer, mener jeg nu, at af ovenstående eksempler, som du nævner, aabdreng, så var det kun Billie Diaper der fik sparket direkte fra Babylai (fordi han kaldte sidstnævnte spasser...tja, personligt ved jeg sgu ikke, jeg havde nok bare rystet på hovedet og give ham en advarsel inden, jeg smed ham af, men vi mennesker har forskellige tolerancetærskler...). Diaperlover og Gilera mener jeg at vide selv valgte at forlade sitet, det samme med babybenjamin. Men ret mig, I andre, hvis jeg tager fejl... 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/09/01 02:12 Af .
|
|
|
|
|
|
Har oprettet mig igen men jeg gidder ikke at smide merer grus i maskineriet  syntes at jeg har kvejet mig nok, og bleklager mange gange jo ,jeg er ked af det som er sket.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det med Johannes ved jeg da jeg skriver med ham nu... Men syntes at DiaperLover har en RIGTIG God Pointe som sagt tideligere.. Og vi andre også har ret til sige noget angående det Bille Diaper skrev helt enig.. Han skulle have sparket og de andre 2 altså DiaperLover og Babybenjamin kan jeg ik gøre mig klog på...
Men kan kun sige jeg tror ik jeg er den eneste der begynder føle vi ik har ret til må sige det vi skal sige uden vi næremest får en trusel om blive banned ( Ik mig personligt men andre herinde )
Men kan kun være 100 % enig med DiaperLover.. Og lavede denne tråd for Babylai skulle vide han ik er den eneste der har ret til kun sige det han skal sige og derefter lukke munden på os andre... Og ja ved godt at han har den sidste afgørelse ( Da det er hans hjemmeside. )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg fastholder nu, at man faktisk HAR ret til at fremføre kritik herinde. Det er i hvert fald min erfaring. Men ikke alle er lige gode til at kritisere konstruktivt. Nu ved jeg at diaperlover tit har en tendens til at blive ret følelsesladet (det ved han også godt selv, det er jo hans svaghed at han altid tænker højt LOL), og det er ikke altid fremmende for en god dialog, også selvom man måske kan have en pointe i den kritik, man fremfører.
Men hvis man ikke fremfører kritikken på en saglig og venlig måde, så drukner budskabet og modtageren opfanger kun uvenligheden og aggressiviteten - og så er det, at man får paraderne og forsvarsmekanismerne frem, og det er MEGET menneskeligt!
Derfor er det min erfaring, at man i det lange løb kommer længst ved at kritisere på en venlig, velargumenteret og nuanceret måde. Fremfor bare at buse frem og kalde andre for fjolser, spassere, diktatorere o.s.v. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Helt enig... Men gad dog godt høre hvad hovedpersonen selv har sige til det jeg skrev til starte med...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej Aabdreng
Jeg har lyst til lige at præsentere mig selv som bruger af diaper.dk gennem 13 år. (Som tidligere hed blandt andet VBV, infantilism.org og bledreng.dk). Men jeg har aldrig været i Græsted (Vejby som det nærmeste) og jeg har aldrig været admin her på sitet.
Aabdreng skrev:
4 er blevet udelukket på 2 dage...
Ok, jeg har ikke fulgt med i det hele; men begik flere af dem ikke snarere en slags karakterselvmord: Affyre en ordentlig sviner og derefter slette sin egen profil?
Man har vel ret til sige sin menning her på sitet uden man skal straffes og uden tråden skal lukkes ?
Det er ikke nogen naturlov, at man har ret til at sige sin mening på et privat site; men du har ret i, at et debatsite er mest værd, hvis man kan komme til at sige det, som man nu engang har på hjerte uden for mange omskrivninger.
Det sidste synes jeg nu heller ikke lader til at være problemet. Med forbehold for, at jeg som sagt ikke nødvendigvis har læst alt hvad som er skrevet, så mener jeg alligevel at have spottet, hvilke tre egenskaber ved et debatindlæg, der kan bringe afsenderen i miskredit:
Påstande om at en anden navngiven bruger foretager sig noget ulovligt eller andre groft ærekrændende påstande, som alle ikke lader sig dokumentere eller blot det mindste underbygge.
Ytringer af enhver art, der udtrykker aktiv intolerance overfor mennesker, som ikke er som en selv. Fx AB'er, der ikke tolererer DL'er osv. (NB: Der er meget, meget langt fra ikke at forstå til ikke at tolerere.)
Indlæg, der ytrer ønske om eller åbenlyst har til formål at miskreditere dette site udadtil.
Spørgsmål Aabdreng: Synes du, jeg er ude i hampen, hvis jeg påstår, at brugere der nærer ovenstående synspunkter ikke hører til i vores kreds? (Jeg mener, selvfølgelig er det et legalt synspunkt at diaper.dk bør lukkes og alle brugerne sendes i behandling. Men jeg mener bare ikke, at en der synes sådan bør være medlem her. Han kan fint synes sådan og tage del i den demokratiske proces uden at være en del af vores fællesskab.)
Spørgsmål 2: Af de brugere som har smækket med døren hhv. er blevet hældt ud over det seneste: Er der nogle iblandt, som ikke netop har overtrådt en af de "regler" jeg har opstillet ovenfor?
Kh
Dorthe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg vil godt sige undskyld til alle dem som jeg har tråt over tærerne og har også tænkt meget over det til aften det kan godt være at jeg ikke vil være særlig aktiv i den næste måneds tid, ment på den måde at jeg ikke kommenterer nogle indlæg.
Gidder heller ikke at øgelægge den gode stemning ,det var nok en forhastet beslutning at jeg slættede min profil, det sage min venninde også at jeg ikke skulle men var så sur på mig selv at det var den måde jeg lige kunne få fred på, det var også torske dumt at jeg lavede den tråd tidliger i går og har fortrudt det  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorthe, Tja både og... For hvis du læste det diaperlover skrev så var det ingen grund til skulle bannes for det, Men det der med Karkaterselvmord.. Nu vil jeg så lige sige at kun 1 af dem lavede et disideret selvmord. For jeg mener jeg Johannes sagde sådan set bare sin menning omkring loven. Og det skulle han så have en advarelse for ligefrem...
Men havde jo ik lavet denne tråd hvis jeg mente dem der blev udelukket blev udlukket rigtigt..
Men Babybenjamin,DiaperLover skulel ik bannes ( Men som sagt igen ved ik om de selv slettede deres profiler.. )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aabdreng:
Billie Diaper: jeg var enig i enkelte af hans frisindede betragtninger om sex, nøgenhed o.s.v.. Men han havde ikke lige MIN diplomatiske sans og var ofte konfliktsøgende i sit sprogbrug, søgte åbenlyst konfrontation - og den fik han så  - Lidt synd, for jeg havde nu indtryk af, at han var god nok på bunden (jeg var enig med ham i mange betragtninger), men han ødelagde det for sig selv ved sin konfrontatoriske facon.
Johannes: har undskyldt nu, og det tjener ham bestemt til ære. Jeg mener, at folk da skal have en chance til - og mig bekendt har Babylai da heller ikke banned ham, men blot givet ham en advarsel. Det er ikke helt det samme som at banne  . Nu er det i øvrigt ikke helt korrekt, at han "bare" sagde sin mening. Faktisk beskyldte han jo direkte storebror for en lovovertrædelse (af persondataloven), og det synes jeg ikke var så superfedt, især fordi påstanden var ret udokumenteret og baseret på en misforståelse....men fair nok, at han nu undskylder. Så er det op til storebror og babylai, om de tager imod.....
Benjamin: slettede vist mest sin profil i solidaritet med Billie Diaper...blev ikke banned, i hvert fald i første omgang. Men om det skete efterfølgende, er jeg ikke lige helt klar over...
Diaperlover: så vidt jeg forstod havde han i nogle private mails en kontrovers med en admin, men af gode grunde kender vi andre ikke til de nærmere detaljer her. Men der er altid to sider af en sag, og vi andre kan ikke vide, hvad der er blevet sagt og skrevet mellem ham og admins. Men igen: jeg mener nu ikke, at han direkte blev banned, men vist bare valgte selv at gå - men nu har han jo sit eget fantastiske site, så han overlever nok
Aabdreng: tillykke med fødsesldagen, fra og med i dag hedder du aabMANDEN og ikke aabDRENG, da du er 18 år nu 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/09/01 03:12 Af .
|
|
|
|
|
|
Tak skal du have  , Og ja det gør jeg  . Men angående sagen, Ja har åbenbart ik læst det med Johannes godt nok og de andre 2 kan jeg ik sige så meget til... Men Bille Ja han havde fortjent sparket  Men behøves ik gentage mig selv igen og igen,
Nå men vil smutte i seng nu da jeg skal til KÆMPE fødselsdagsfest i morgen og være frisk til gaver o.s.v
Så godnat herfra skal nok kommentere i morgen...
P.S
Men hehe når man vil være baby er man da vist ik en mand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
INGEN brugere er blevet slettet/bannet/udelukket!
Alle har efter eget valg slettet deres profil.
Visse personer er ikke velkomne tilbage, nej, men ingen, gentager INGEN, er blevet slettet!
Det vil jeg gerne slå en tyk streg under.
|
|
|
|
Hellere skældes ud, end kede sig ihjel.
Death: No fright, no tears
Hel: No fight, no fears
|
|
|
|
|
|
|
Hej Alle.
Lad os nu få lidt ro på, nu er der endnu en tråd der er oprettet, som skal svine folk til.
Kunne vi ikke bare få lidt ro på, og lad babylai få ro nu, det er til at brække sig over, at nu kommer der endnu en debat op, dte var ellers meget hyggeligt på chatten igår, uden mundhuggeri, men kan vi ikke godt snart få stoppet denne hetz, så vi andre der har kvajede sig, kan og vil komme videre, og lade vær med at nævne folk navn, det kan jo være de har oprettet endnu en profil bare i et andet navn, så de kan læse disse indlæg alligevel, så ville jeg blive meget skuffet hvis der fremgik mit navn alle steder, og rigtig flov hvis man må udtrykke det.
Tænk på hvad man skriver om andre folk, især her, skriv hellere privat til dem , hvis i vil skæntes med dem, så må i tage den derfra.
Ønsker alle Blefolkende en rigtig dejlig solskins dag.
MVH
Merete
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Låser tråden, vi orker ikke mere denne debat.
Men en kommentar:
Billie Diaper, Babybenjamin, Johannes og Diaperlover slettede selv profiler. De første i protest imod, at galleriet blev pillet ned, indtil en ny teknisk version er lanceret.
Diaperlover mener ikke, at man kan fremføre kritik af admin. Det kan man, så længe man ikke fremfører en personhetz, samt at finder det forkert, at vi stopper KONFLIKTSØGENDE tråde, der kun har til formål at skabe flere diskussioner, ikke debatter.
Lars
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/09/01 07:34 Af Lars.
Ret barnlig til tider - kræver tålmodighed 
|
|