Diaper.dk Statistik

Totaler
Medlemmer : 706
Grupper : 53
Diskussioner : 90
Album : 565
Billeder : 1742
Videoer : 40
Opslag : 22
Aktiviteter : 13741
Vægopslag : 463
Drenge : 214
Piger : 29
Ikke oplyst : 463

Chart.dk

Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?

Min tilgang til at bruge ble som voksen..
(1 viser) (1) Gæst
Gå til bundenSide: 1
EMNE: Min tilgang til at bruge ble som voksen..
Blebruger
Meget aktiv
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Min tilgang til at bruge ble som voksen.. 1 Måned, 4 Uger siden  
Her følger en beretning om min tilgang til at bruge ble som voksen..
Det hele starter i min barndom, jeg har aldrig kunne ligger tør om natten, det gav ikke de store problemer da jeg stadig var i blealderen, men jeg skal da love for det ikke blev ved med at være nemt at leve med problemet.
Jeg oplevede både skældud og smæk der ud over blev jeg nedgjort da vores mor der var alene med os kunne finde på at udstyre mig med et par af de gamle brune pludderunderbukser som var til piger den gang og forlange jeg gik i skole med dem på. Det vel vidende at vi havde gymnastik i en af timerne, når jeg brokkede mig og sagde det kunne jeg ikke da de andre jo ville kunne se dem ved omklædningen, fik jeg det svar, så kunne jeg jo fortælle at jeg ikke havde flere af egne underbukser da jeg havde tisset i dem, ikke alene kunne hun ydmyge mig hun brugte også vold og slog, når sengen var våd om morgenen.
Jeg oplevede også at blive sendt hjemmefra og på børnehjem, da vores mor ikke gad leve sammen med en så stor dreng der ikke kunne ligge tør om natten, det skete godt nok inden jeg blev så gammel at jeg var begyndt i skolen, jeg var anbragt der i ca. 1,5 år, men kom hjem igen, ikke til noget der var bedre, der var stadig de stor problemer på grund af mit natte tisserri. Jeg prøvede også at blive låst inde på vores værelse det eneste der var, var min seng med en våd madras, og en gammel overfrakke jeg kunne tage over mig, da jeg spurgte hvad jeg skulle gøre hvis jeg skulle på toilettet fik jeg den besked jeg kunne jo gøre som jeg plejede jeg kunne jo bare pisse i sengen..
Det var et rigtigt stort problem for mig at være anderledes, jeg troede selv jeg var den eneste i verden der ikke kunne ligge tør om natten, helt op til jeg blev 15 år…
Det år skete der en stor omvæltning i mit liv, vores mor gik hen og døde, det var for mig ikke den store katastrofe, for mig betød det at der blev løftet en stor byrde af mine skuldre, jeg havde det ikke godt med den behandling jeg havde været udsat for fra hendes side..
Nå tilbage til beretningen, vi kunne jo ikke blive i den lejlighed vi boede i, så kommunen bestemte sig for vi kom på et hjem der opsamlede børn fra problemfyldte hjem, det gjorde jeg store indsigelser imod, jeg skulle ikke over for andre hverken vise eller fortælle jeg havde problemer om natten, det kunne kommunen ikke rigtig tage hensyn til, så det blev som de havde bestemt, det pågældende hjem var godt nok beregnet for børn der var en del yngre end mig, men det var åbenbart den løsning de havde lige for øjeblikket..
Jeg ankom til hjemmet sammen med min yngre bror, vi blev anvis en seng på en sovesal hvor der stod omkring 15 – 20 senge, jeg lagde med det samme mærke til der i en del af sengene var stiklagner i med et sugende stykke hend over der var foldet ned omkring madrassen, jeg valgte at undlade at fortælle jeg også havde et problem og også burde have et stiklagen, det løste dog sig selv, allerede den første morgen vågnede jeg op i en i meget våd seng, da jeg stod ud af den viste det sig at der var en sø af mit tis nede under sengen, jeg valgte at skjule den våde seng ved at ligge dynen hen over det våde og tage tøj på og gå ind og spise morgenmad, da jeg efter morgenmaden kom ind på sovesalen for at se om de havde opdaget mit uheld var sengen redt, og der var lagt stiklagen i lige som hos de andre der brugte det, der var ingen der tog sig af mit uheld, det eneste jeg fik at vide var jeg efterfølgende bare skulle tage det sugende stykke af og smide det ud til vask i det tilstødende lokale hvor der var et vaskehus hvor der stod en vaskekone og modtog de forskellige våde tissestykker hver morgen, hun var meget flink og sagde bare godmorgen når man kom der ud med det våde lagen, det var underligt, der var ingen der hverken nedgjorde mig eller skælde ud over jeg ikke kunne holde sengen tør, det blev bare noget naturligt man kunne klare med et stiklagen, jeg kom til at holde af at være på det pågældende hjem, desværre var det jo som fortalt beregnet for børn der var en del yngre, så jeg blev kaldt ind på kontoret og fik besked på man ville overflytte mig til det lokale lærlingehjem der lå to gader der fra, det var jeg jo ikke så meget for, da jeg frygtede jeg nu over for andre i min alder skulle afsløres som en der tissede i sengen, men som tidligere så havde jeg ikke noget at skulle ha sagt, det blev som de havde bestemt, jeg ankommer til lærling hjemmet og får anvis et værelse der var til alt held kun en seng, så jeg skulle sove alene, efterfølgende kom jeg med ned på et depot hvor jeg fik udleveret noget sengetøj til sengen, det indeholdte også et gummilagen, men ikke noget sugende stykke, så jeg lå og sejlede rund i eget pis om morgenen, med kun et almindelig lagen oven på gummilagenet..
Jeg gik naturligvis på arbejdet og tjente penge, dem skulle man aflevere på kontoret og man fik så et beløb som lommepenge, jeg kunne ikke finde mig til rette på lærlinge hjemmet, så jeg gik til forstanderen og fortalte ham jeg ville ud og sejle, ok sagde han, så skal du have en søfartsbog og på søfartsskole, jeg blev sendt til lægen da men skulle have en lægeattest for at få en søfartsbog, jeg blev spurgt om mange forskellige ting, blandt andet om jeg kunne holde mig tør om natten, jeg kunne ikke gøre andet end at sige ikke altid, hvad ikke helt svarede til sandheden da sengen var våd næsten hver morgen, hvad hen skrev ved jeg ikke, men jeg fik men søfarts bog uden problemer, derefter kom jeg på den omtalte søfartsskole, der var jeg i 4 dage, jeg nået at tisse i senge alle fire dage, og fik det også skjult, men man opdagede det så jeg fik at vide jeg ikke kunne være der da man ikke kunne komme ud og sejle når man ikke kunne ligge tør om natten, så det medførte en billet tilbage til København, der stod jeg så på hovedbanen med kun en køjesæk og det tøj jeg havde på, jeg valgte at tage ned på det lokale kontor hvor man kunne få en hyre på et skib, jeg fik også en hyre på et dampskib der sejlede med passergere mellem Kbh. og Findland, jeg skulle være messedreng, jeg nåede at være med på 4 ture, de tog en uge af gangen, så var jeg åbenbart blevet upopulær, jeg blev bedt om at afmønstre når vi nået Kbh. igen, så det måtte jeg jo så gøre, Da jeg er tilbage i Kbh, søger jeg atter hyre og får et lille skib der sejlede med stykgods i de nærmeste farvande, jeg skulle også der være messedreng og stod for sengetøj og vask af samme, så der var mit problem ikke så stort jeg kunne jo nemt skjule mine våde lagner bland det andet sengetøj, mit gummilagen havde jeg jo taget med fra lærlingehjemmet, så nu var det ikke det store problem.
Desværre viste det sig at ham der var kok om bord var bøsse og han kunne ikke holde sig fra den messedreng der hjalp ham i køkkenet, den pågældende dreng fortalte mig jeg skulle være forsigtig med ham da han kunne finde på også at gå efter mig, jeg sagde til ham, det skulle han bare gøre og så ville jeg ganske enkelt banke ham, hvad der var urealistisk da kokken var temmelig stor, det vist sig den anden messedreng havde fortalt kokken at jeg ville banke ham, så en dag jeg stod i et lille rum hvor vi havde senge tøj opbevaret kom han ned og stod i døren med en stor kniv i hånden, og spurgte om det var rigtigt jeg havde sagt jeg ville banke ham, da rummet ikke var så stort valgt jeg at sætte en hånd på hver side af rummet og losse ham lige i hovedet så han røg omkuld på gulvet, så forlod jeg ham, jeg blev efterfølgende kaldt op til kaptejnen og fik at vide jeg skulle afmønstre i næste havn, da man ikke kunne have voldelige personer med på skibet, mine forklaringer tog men ingen hensyn til, man kunne jo også bedre undvære en messedreng end en kok.. Tilbage til Kbh. ny hyre, denne gang fik jeg hyre på en Mærsk båd, jeg skulle være messedreng for matroserne, det vil atter sige ansvar for sengetøj, så atter nemt at skjule mit lille problem, det gik ogeå fint flere måneder, jeg blev dog afsløret da jeg en morgen sov for længe og en af matroserne kom for at vække mig, han så jeg lå og sejlede rund i mit eget pis, så samme dag blev jeg kaldt til kaptajnen og fik st vide jeg skulle afmønstre ved næste havn, det var så heldigvis Gøteborg, så ret tæt på Kbh.. Der var andre fra skibet der valgte at afmønstre der, så jeg var heldig jeg fik kørelejlighed tilbage til Kbh. med nogle andre der havde bekendte der kørte Taxa i Kbh. så han kom op og hentede os.
Jeg var efterhånden blevet over 18 år og dermed personlig myndig, så jeg valgt at blive i land, jeg fik til at starte med et værelse på en pensionat, dog blev det hurtigt for dyrt. Da jeg jo ikke havde noget arbejde, jeg fik så i stedet et lille værelse oppe under taget i en ejendom, med toilet på trappen, jeg fandt nogle småfiduser der gik ud på at snyde nogle spilleautomater så de udbetalte mere en de normalt skulle, der var også en fidus med nogle cigaretautomater hveo men kunne snyde og få cigaretter ud uden man betalte for dem, et skråplan men det var hvad jeg levede af i en lang periode..
Jeg kom jo på forskellige barer og den slags steder, der fandt jeg så en kvinde der bland andet købte en del af de cigaretter jeg solgte, vi fik et forhold og ente også sammen i sengen, da jeg følgende morgen vågnede op senge var våd og hun stadig lå der var der jo ikke stort andet end at gå til bekendelse og fortælle som det var jeg havde det problem, hun tog det forbavsende roligt og sagde det skulle jeg ikke tage mig af, hun kendte udmærket til problemet da hendes far havde samme problem han kunne ej heller ligge tør, så hun kendte alt til de våde senge..
Vi havde en rigtig god tid sammen, det var dog ved at gå i stykker, en dag var hun meget ked af det, hun var nærmest utøstelig, da jeg endelig fik ud af hende hvad der nagede hende fik jeg at vide hun inden vi mødtes havde være sammen med en anden fyr og han nu havde gjort hende gravid, så hun mente vi ikke mere kunne være sammen, ok sagde jeg så, jeg spurgte hende om hun så nu valgte at være sammen med den anden hun var gravid med, svaret var nej bestemt ikke, ham ønskede hun ingen omgang med, så sagde jeg at det jo ikke behøvede at vælte noget, vi kunne jo bare få barnet sammen, og sige det var vores, hun menet nu det nok var det bedste at hun fik en abort, det ville jeg ikke acceptere, så svaret på det var, hvis hun ville gennemføre det så var det uden mig, så enden på det blev hun valgte at føde barnet, så jeg flyttet ind hos hende hun boede i et kælderværelse i Hvidover, jeg fik mig et arbejde, og vi levede som en lille familie. Vi fik ret hurtigt en lejlighed inde i Kbh. i nærheden af hendes arbejde, og barnet kom til verden, en ualmindelig sød lille pige, som vi var meget glade for, efterfølgende fik vi også en dreng, han havde desværre samme problem som jeg han kunne også først ligge tør da han kom op og blev ca. 18 år, til alt held for ham blev han tør om natten der..
Vi var gift en del år, men utroskab satte en stopper for det og vi blev skilt, jeg flyttede ud på Amager og begyndte at køre taxa, jeg begyndte også at gå i byen igen, jeg var en del sammen med vores børn, de blødte det hele lidt op og vi fandt sammen igen, vi valgte at flytte, så vi fik en lejlighed i Ballerup, og arbejde i nærheden, Jeg tog kørekort til bus og begyndte at køre med handicappede for et firma, jeg fik mulighed for at få egen bus og blive selvstændig, hvad jeg gjorde, jeg begyndte at tjene så mange penge at der blev råd til et hus, så det var hvad der skete vi købte hus i Albertslund, det var et rækkehus, som senere blev skiftet ud med et andet hus i Tåstrup.
Jeg havde også skiftet mit erhverv ud, jeg havde overtaget et øldepot fra Albani, det skulle jeg fo nok ikke ha gjort, jeg havde ikke den store forstand på det med regnskab så de fik jeg ret hurtigt kør i sænk, hvad medførte en skilsmisse en gang mere, så en gang mere ud og køre taxa, jeg begyndte også at gå i byen igen, der mødte jeg så min nuværende kone, allerede samme dag som vi mødtes endte vi hjemme hos mig i min seng, det medføret som sædvanligt med jeg vågnede op i den våde seng med hende ved min side, atter en forklaring medes vi drak morgenkaffe, og en samtale om vi skulle ses igen, det ville hun tænke over og der fra. Jeg regnede ikke med at se hende mere, hvem gider være sammen med en voksen mand der ikke kan ligge tør om natten, jeg tog heldigvis fejl, hun kom tilbage og flyttede ind, desværre kunne vi ikke bo så længe i huset da min indtægt ikke mere var høj nok til at betale, så huset røg på tvang og vi fandt en lejlighed inde i Kbh. min nye dame ville gerne have mig med til Jylland og besøge hendes familie der, jeg mente ikke vi havde råd, der var ikke penge til hotel, jeg fik at vide det var der ingen brug for da hele hedes familie boede i huse der alle var store nok til overnattende gæster, ja ok men hvad så jeg kan jo ikke ligge i deres senge og tisse i dem, jeg fik svaret det behøvede ikke være noget problem, da hun jo bare fra sit job som sygehjælper kunne tage nogle bleer med hjem, som jeg kunne bruge når jeg sov, jeg skal da love for jeg reagerede jeg skulle bestemt ikke sove i nogen form for ble, bleer var noget babyer brugte ikke voksne mænd, så det kunne der ikke blive tale om, nu havde jeg være vådligger hele mit liv uden behov for bleer, så det havde jeg heller ikke nu. Jeg kunne god se på hende det betød noget for hende at vi fik besøgt familien, så efter et par da sagde jeg ja ok prøv så at tage et par bleer med hjem, så kan jeg jo prøve om jeg kan vende mig til dem, det var dybt underligt og for mig meget nedværdigende at få den første ble på, det føltes også helt forkert mellem min ben, men jeg beholdte den på, jeg vågnede op for første gang i en tør seng, men naturligvis med en våd ble på, det var en hel ny fornemmelse, det føltes på en eller anden måde en del mere rart end at svømme rund i eget pis, fra den dag har jeg så brugt ble lige siden..

Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.
Carsten
Moderat aktiv
graphgraph
Sv: Min tilgang til at bruge ble som voksen.. 1 Måned, 4 Uger siden  
super fint med en lille fortælling om dit liv syntes det er en god tendens der er opstået her på siden.. ros for det..

Hans
Nyligt aktiv
graphgraph
Sv: Min tilgang til at bruge ble som voksen.. 1 Måned, 4 Uger siden  
Ja du har da prøvet lidt forskeligt i dit liv
Tak for at vi måtte høre lidt om det.
Hans

Hotstream
Hyperaktiv
graphgraph
Sv:Min tilgang til at bruge ble som voksen.. 1 Måned, 4 Uger siden  
Meget enig.
Man kan jo håbe at handsome gider læse det. Men det er jo nok for meget at håbe på?

Blebruger
Meget aktiv
graphgraph
Sv:Min tilgang til at bruge ble som voksen.. 1 Måned, 4 Uger siden  
Det skal lige nævnes, i starten hvor jeg brugte ble, var jeg så flov over det, at jeg valgte at købe og betale mine bleer selv, det var først da jeg blev syg og kom på pention, jeg overgav mig og gik til lægen, og blev udredt og fik en bevilling...

lastfan
Moderat aktiv
graphgraph
Bruger online nu Klik her for at se denne brugers profil
Sv:Min tilgang til at bruge ble som voksen.. 4 Uger, 1 Dag siden  
Jeg vil starte med at sige "Blebruger" tak for det spændende indlæg.
Jeg vil nu bruge denne tråd til at fortælle min tilgang til at bruge ble som voksen.
Jeg løber tit mange og lange ture ude i den dejlige natur.
Desværre sker der ofte det at jeg får en kraftig afføringstrang, vel og mærke tynd mave, som jeg ikke kan vente med at få ud,så jeg må hurtigt finde et sted hvor jeg kan sidde og få det ud.
Jeg har forelagt lægen det her, han siger at det er et sundhedstegn, for motion giver en god fordøjelse, ja det skal jeg love for.
Jeg fandt så på at jeg kunne tage en ble på, så var jeg fri for at sidde med bar røv, det kunne godt være koldt en gang imellem,hjemme igen af med bleen, under bruseren, sådan.

Blebruger
Meget aktiv
graphgraph
Sv:Min tilgang til at bruge ble som voksen.. 4 Uger siden  
lastfan

Først og fremmest tak for din kommentar til mit indlæg, det er rart at de er nogel der syntes det man skriver kan bruges til noget..

Så til dit problem ja ok, jeg jen nemt sætte mig ind i det er et stort problem, jeg er glad for den del af min anatomi fungere som den skal, jeg er ikke i tvivl om det problem med at man ikke kan holde på afførringen er noget større, end når det gælder vandladningen, bleerne i dag er jo udformet på den måde så den fjerner den lugt der fremkommer når man tisser i dem, men fungtionen virker jo ikke på sammen måde når det gælder afførring, så det problem du har er mere afslørende end det jeg render rundt med...

lastfan
Moderat aktiv
graphgraph
Bruger online nu Klik her for at se denne brugers profil
Sv:Min tilgang til at bruge ble som voksen.. 4 Uger siden  
Tak Blebruger.
Nu er det heldigvis ikke hele tiden at jeg ikke kan holde på afføringen, det er kun ved fysisk aktivitet, som løb. Min læge siger at det er vigtigt for mig at løbe, så må jeg tage bivirkningen med, som tynd mave. Det har jeg affundet mig med ved at bruge ble istedet for naturen.

Gå til toppenSide: 1
Moderatorer: CirkusMinister, Tintin