|
|
|
Ble og format 4 Uger siden
|
|
|
Jeg ved godt langt de fleste her i forummet ikke kan få deres bleer store nok, men nu har jeg jo som tidligere fortalt jeg har gennemgået en ny udredning, det har medført jeg nu har fået min bevilling igen, det har yderligere betydet jeh har haft besøg af inkontinenssygeplejesken, hun foreslog nogle bleer fra Tena det var bælte bleer, de virker meget små og dækker sådannset kun bleområdet, det vil sige man føler sig bar i siderne, jeg protesterede godt nok da hun foreslog dem, men enden på det blev jeg fik tilendt nogle prøver, jeg skal da love for jeg blev glædelig overrasket, for det første fylder de ikke ret meget under tøjet man føler ikke man har ble på, det føles mere som man har almindelige underbukser på, men ud over det så har jeg i nat overnatte i en, den var temmelig våd her til morgen,jeg gjorde som jeg plejer gik ud og lavede min kaffe og sad og drak den, der kommer normalt noget ud i bleen medens jeg drikker den, men selv ikke det fik den til at bukke under, så nu har jeg besluttet mig for det er dem jeg vil benytte mig af fremover...
Jeg har fået to slags det vil sige en der suger knap så meget til dagbrug og en anden der suger en del mere...
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv: Ble og format 3 Uger, 4 Dage siden
|
|
kanon blebruger  somme tider ender det godt, selv om det startede skidt  men det med en ny ble når man nu er "vant" til en der virker fint, er ikke altid nemt. Godt at hun ikke var helt på tværs 
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Ble og format 3 Uger, 4 Dage siden
|
|
|
Det med jeg fik bevillingen igen, var jeg ikke et øjeblik i tvivl om, man kan jo ikke have en voksen mand rendende rundt i samfundet med tissevåde bukser på, hvad var blevet resultatet hvis jeg ingen bevilling havde fået, enten det eller jeg var fastlåst hjemme, en grim tanke.
Jeg kan fortælle da jeg havde inkontinentsygeplejesken på besøg, havde hun en del forskellige prøver med, hun mente som sagt jeg skulle afprøve deres bælte ble, så hun fandt en frem og bad mig prøve den, bare uden på den jeg havde på i forvejen, så det gjorde jeg, men jeg følte ikke det var den rigtige føelse, jeg mente ikke den ville komme til at passe, hvad jeg sagde til hende, hun kggede godt nok og sagde den jo nok skulle være et nr. mindre, ja ok sagde jeg, jeg valgte så at tage begge bleerne af så jeg kunne prøve den på det bare skind, det er den enest måde at prøve det på, så få man et billede der viser hvordan den vil komme til at passe, hun kiggede godt nok da jeg stod der i bar røv, men hun gav mig ret, det burde alle gøre, når man prøvede størelser, så var der ikke så mange fejlafgørelser...
Nu er jeg heldigvis ikke hverken genert eller flov over at vise mig uden tøj, så mig generet det ikke, men som hun sagde så var langt de fleste for generte til at gøre det samme...
Især når det som det var i dette tilfælde var første gang vi så hinnanden..
|
|
|
|
|
|