Diaper.dk Statistik

Totaler
Medlemmer : 706
Grupper : 53
Diskussioner : 90
Album : 565
Billeder : 1742
Videoer : 40
Opslag : 22
Aktiviteter : 13741
Vægopslag : 463
Drenge : 214
Piger : 29
Ikke oplyst : 463

Chart.dk

Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?

Hvor meget fylder bleen i jeres liv?
(1 viser) (1) Gæst
Gå til bundenSide: 1
EMNE: Hvor meget fylder bleen i jeres liv?
Regntøj
Moderat aktiv
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Hvor meget fylder bleen i jeres liv? 3 Uger, 6 Dage siden  
Nogle gør det af lyst, andre fordi de har brug for det. Og nogle gør det for sjov, mens andre synes det er praktisk. Men hvorfor går i/ønsker i at gå med ble? Og hvor stor en del af hverdagen fylder den for jer?

Jeg har endnu ikke prøvet at gå med ble efter den alder hvor man starter med det, men det fasinerer og fylder alligevel en stor del af min dagligdag.

Venlig hilsen
Regntøj

Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.
lastfan
Moderat aktiv
graphgraph
Bruger online nu Klik her for at se denne brugers profil
Sv:Hvor meget fylder bleen i jeres liv? 3 Uger, 6 Dage siden  
Jeg kan oplyse at jeg gør det af praktiske årsager. Til daglig har jeg ikke behovet og har ikke ble på,men når jeg skal ud at løbe en god lang tur, sætter det gang i fordøjelsen og det er et positivt problem. Jeg har indtil efteråret 2011 flere gange måttet gå i skoven eller et buskads,hurtigt ned med bukserne ned i hug og lave en omgang tyndskid. Det blev efterhånden for koldt at sidde med bar røv så besluttede jeg at tage en ble på under løbeturen og den genere overhovedet ikke og jeg sparer tid med ikke at skulle i skoven.

Regntøj
Moderat aktiv
graphgraph
Lastfan,

Det er smart nok, så behøver du heller ikke at bryde rytmen mens du løber.

Blebruger
Meget aktiv
graphgraph
For mig betyder den et jeg har et liv, også uden for hjemmet, jeg ville ikke kunne bevæge mig rundt blendt andre mennesker, med mere eller mindre våde bukser på, så unden ble et dårligt liv...

blebarn
Hyperaktiv
graph
Sv:Hvor meget fylder bleen i jeres liv? 3 Uger, 5 Dage siden  
En rigtig spændende tråd!

På en måde fylder bleen ikke så meget. Der kan gå flere uger imellem jeg har en ble på. Til gengæld fylder fantasien om at have en barnepige rigtig meget, og det at bruge ble og blive puslet er absolut min mest almindelige onani fantasi.

Blebarns testsignatur
PepsiMax
Lidt aktiv
graphgraph
Sv:Hvor meget fylder bleen i jeres liv? 3 Uger, 5 Dage siden  
Bleen fylder en del, særligt mellem mine ben

Nej alvorligt, det at gå med ble er blevet en del af mit liv, jeg har reelt ikke brug for at gå med ble, men jeg har det kanon godt med at have ble på, jeg bliver sexuelt opstemt af at gå med ble, jeg sover rigtig godt når jeg har ble på, jeg føler mig tryg med ble på, så ja, bleen fylder meget i mit liv og jeg kan slet ikke forestille mig et liv uden ble

3årigvoksen
Lidt aktiv
graphgraph
Sv:Hvor meget fylder bleen i jeres liv? 3 Uger, 4 Dage siden  
For en del år siden var jeg bange for at min ble-lyst helt skulle overtage mit liv og forhindre andre almindelige glæder. Men de sidste 20 år har jeg brugt ble næsten hele tiden - og lavet stort og småt i bleen hver dag, og bare haft det godt! Og samtidig jeg haft mange kræfter og energi til alt mulig andet bla.: sex, sejlbådssejlads, gode bøger, hårdt arbejde, frivilligt arbejde, mange venner osv. Ved at flytte min opmærksomhed fra at "gemme" min glæde ved bleer - til blot at leve med glæden - der blev frigjort en masse muligheder. Så min frygt for vat blive "slugt" af bleerne holdt ikke stik.

Regntøj
Moderat aktiv
graphgraph
Sv:Hvor meget fylder bleen i jeres liv? 3 Uger, 4 Dage siden  
3årigvoksen,

Ja jeg troede også at lysten til bleer kunne komme til at overtage mit liv, og ændre mit syn på mig selv. Men indtil videre kan jeg godt adskille det fra mit normale liv, og se på mig selv, som noget andet end en konstant teenage-baby.

Venlig hilsen
Regntøj

3årigvoksen
Lidt aktiv
graphgraph
Sv:Hvor meget fylder bleen i jeres liv? 3 Uger, 3 Dage siden  
Jeg tror det er vigtigt ikke at blive "fanget" helt i en ble. Verden er dejlig meget større, min sejlbåd, langrendsskien der snart skal til Norge, gode venner,osv. Jeg ser af og til blevenner der på fotos viser et kæmpe blelager frem, pulterrum fyldt med dyre bleer. Det kan gøre tilværelsen noget vanskelig/begrænset?... hvis hele ens pengestrøm skal den vej.
Jeg vil nu ikke sige, jeg adskiller mit bleliv fra mit øvrige liv. Nærmest modsat. Jeg har det trygt og godt fx til en vanskelig forhandling mellem mennesker, når jeg har tøj på, som jeg føler mig smart/tidssvarende i, og iøvrigt er velforberedt til mødet - og så har tæt ble og plastbukser på. Eller når jeg skal undervise en tidlig morgen, så tar jeg den tid det nu tar, til at få lavet nr 2, skiftet ble, drukket kaffe, startet bilen og nå det jeg skal.
Men jo, jeg adskiller det på den måde, at andre skal ikke besværes af min glæde ved bleer. Jeg lufter ud efter bleskift, dækker blebulen med en pæn trøje, tørrer plastbukser og bleer, hvor andre ikke lige færdes.

Gå til toppenSide: 1
Moderatorer: CirkusMinister, Tintin