bman
|
|
Hvilken Ble - Megatråden 4 År, 10 Måneder siden
|
|
|
hej
ville bare høre om bambo xl plus ikke var samme størelse som libero xl plus?
og er suge evnen den samme?
|
|
|
|
|
babykarl
|
|
Re: Hvilken Ble - Megatråden 4 År, 10 Måneder siden
|
|
Da jeg kun har prøvet libero xl, som jeg ikke kunne passe kan jeg ikke svare dig beklager 
|
|
|
|
|
bman
|
|
Re: Hvilken Ble - Megatråden 4 År, 9 Måneder siden
|
|
|
er der ingen der kan svare????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja det er den dens mål er 36x53 hvilket burde være det samme som Libero XL+ Og Bambolina Junior
Håber du kunne bruge det..
|
|
|
|
Never forget to have a spare pacifier handy.. c",)
|
|
|
|
Køber bleer - men hvor? 4 År, 9 Måneder siden
|
|
|
Hey allesammen!
Jeg har købt bleer mange gange snart, men foretrækker at handle dem på apoteket frem for på nettet (nemmere, men dyrere)
Det er langt fra alle steder som man kan købe "voksenbleer" hos, er der nogen der ved hvor man f.eks kan det foruden apoteket? Når man er på apoteket bliver det nemt overhørt, og MEGET nemt set.
HJÆLP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
svancare i århus(den enest adf.jeg lige kender).har voksenbleer i buttiken og de bleer de har en tena og molicare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Til Hades90
Jo længere fra de store byer du er jo sværere bliver det. Nogle steder er Matas en mulighed, men du har samme problemer med at alle kan se hvad du køber som på apoteker, men måske er tøsserne der skal sælge bleerne sødere?
Ellers er Sahva Care i de store byer et godt alternativ særligt hvis de har fået Tena bleer se:
www.sahvacare.dk
|
|
|
|
|
bman
|
|
bleer 4 År, 8 Måneder siden
|
|
|
hvor kan man købe bleer med omkring 20stk i og hvad hedder de?
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Hvilken Ble - Megatråden 4 År, 8 Måneder siden
|
|
|
prøv at gå i et supermarked det står på pakkeren.
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Hvilken Ble - Megatråden 4 År, 8 Måneder siden
|
|
Hvad størrelse bruger du?
Du kan os prøve www.voksenbleer.dk
|
|
|
|
|
|
|
|
Bange..!? 4 År, 7 Måneder siden
|
|
|
Hej
Jeg er en pige på 12. Det er fordi jeg rigtig gerne ville gå med ble og alle de der ting, gør nemlig ikke i forvejen. Ved ikke helt hvordan jeg skal sige det til mine forældre og tænk nu hvis mine venner og veninder opdager det, så vil de gøre anr af mig
Hjælp mig
Hilsen Diapergirl
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Hvilken Ble - Megatråden 4 År, 7 Måneder siden
|
|
|
du behøver da ikke at fortælle dem det. der er vel også andre ting i dit liv som du ikke ønsker at dele med dine forældre. forældre skal ikke vide alt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
århus fyr: Men hvordan skal jeg så købe bleerne. Altså mine forældre ender altid emd at finde ud af hvad jeg har købt, hvis jeg kommer hjem fra en shopping tur eler sådan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det med at købe, det afhænger jo gevaldigt af, hvor meget dine forældrer bestemmer over dine penge. Hvis de ikke har så meget styr på det, må du beslutte dig for, ikke at sige, hvad de er brugt til.
|
|
|
|
Ret barnlig til tider - kræver tålmodighed 
|
|
|
|
|
|
Det her spørgsmål kommer op rigtig mange gange, så mon ikke der snart bør skrives en faq omkring at skaffe bleer, med et afsnit om hvad dem der stadig bor hjemme kan gøre?
Jeg går ud fra at et af dine problemer er at snige en hel pakke bleer ind i jeres jus? En løsning kan være at købe færre bleer, enten i en prøvepakke hos voksenbleer se
www.voksenbleer.dk
eller hos Sahva care
www.sahvacare.dk
Voksenbleer vil jo klart være bedst fordi butikken er drevet af Carsten der selv er infantilist, så du skal ikke være bange for at blive opdaget der!
Prøv at læse de her gamle indlæg der kan give ideer:
diaper.dk/viewtopic.php?t=966&highlight=k%F8ber
Og emnet om store baby bleer å også være interessant for dig:
diaper.dk/viewtopic.php?t=935&highlight=k%F8ber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Som blebarn også pointerer, så er dette spørgsmål snart uddebateret. Ikke desto mindre skal du selvfølgelig have et ordentligt svar på dit spørgsmål
At snige en HEL pakke bleer ind i et hus med forældre, kan være lidt af en udfordring men er ikke en umulighed. Er de nogensinde på arbejde? eller ude og besøge nogle venner? jeg selv har en "ordning" med apoteket hvor jeg bestiller mine hjem, at jeg kan hente dem så snart jeg vil; derfor venter jeg til min mor er ude af huset i længere end "bare ned til Fakta"
På den måde behøver dine forældre ikke at få af vide hvad du har købt.. Og et godt skjulested til dem, er da til at anbefale.. Under sengen er en klasikker, men nysgerrige mødre med støvsugere er en pestilens.. Derfor, i bunden af skabet eller bagerst i klædeskabet er at foretrække..
Dine venner skal stemples som underlige hvis de gemmenroder hele dit værelse i håb om at finde babyting.. derfor er de nok din mindste bekymring.. Men skulle det ske, at du blev opdaget, er det langt fra verdens undergang.. som du sikkert har læst i andre forums, eller andre tråde på denne side, så sker det næsten aldrig at ens venner finder ud af det.. forældre, derimod, kan godt ende med at være i vejen. Men jeg har aldrig læst om nogle, hvis forældre gik amok eller noget.. jeg er 17, og jeg er ALDRIG blevet opdaget.. så du kan roligt gemme på dine bleer og babyting, uden bekymringer..
Jeg håber alting går godt
Hades
|
|
|
|
|
The Cat
|
|
|
|
|
Jeg er også bange for at blive opdaget... jeg har været tet på at blive det... men hvis man går er det nok ikke så slemt...
Da jeg var i din alder... tog jeg hjem til nogle venner efter skole, som havde en lille bror/søster... så det første jeg gjorde når jeg kom hjem til dem var at sige jeg skulle på WC... og så gik jeg ud på WC'et med min taske... tog nogle bleer i tasken, og gik ud og var sammen med mine venner... det har jeg gjordt mange gange.. og det er også svært at blive opdaget i.
|
|
|
|
|
The Cat
|
|
|
|
|
men hvis det sker er det nok ikke så slemt*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
altså.. jeg har en idé om, at min mor ved noget.. men så igen, vores verden er så ukendt, at det er de færreste mennesker der ved præcis hvad det går ud på.. Min mor har flere gange set mig komme hjem med en kæmpe pose/pakke fra apoteket, uden hun har sagt noget, spurgt til noget eller undret sig/virket nysgerrig.. hun holder næsen for sig selv.. så med mindre man har MEGET autoritære forældre, kan de næppe tvinge dig til at fortælle dem noget..
Men én ting er sikker: Det er MEGET bedre at fortælle dem det, end de selv finder ud af det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TAk for alle svarende. Men er også lidt genert, hvis man nu skulle købe sådan en prøvepakke i matas, så er jeg genert for at gå hen og sige at jeg gerne vil have sådan en pakke. Hvis jeg bestiller dem over nettet, opdager mine forældre det altid, hevrt fald, hvis de blive sendt hjem til os
|
|
|
|
|
|