The Cat skrev: ja... enig... fjernbetjeninger, der er ihvertfald bidemærker i min. Det er der også i en af mine. Men det er mine forældres, hunds skyld
All your diaper are belong to us!
Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.
The Cat skrev: Jeg render tit rundt med en plekter, uden at tænke over det. Hvis jeg får fingrene på en plekter, så ender den også i munden, eller ja også snore fra hættetrøjer... plektare er gode at bide i og snore du har helt ret på det grundlag
Babyfur and furrys are so cute
hættesnorer helt klart!. men jeg bider også meget i sugerør, speicelt dem fra Mcdonalds xD. kan godt finde på bare at tage nogle extra sugerør bare for at kunne bide i dem senere ..dårlig vane.. eller i et plektar
Jeg tygger tit på min tunge, den er så dejlig og blød
Ellers kan jeg godt finde på at putte diverse ting fra vores lager på arbejde i munden (arbejder som elektriker).
Typiske ting er specielt gumminipler, ledningisolation eller små plaststykker...
kender det også godt det med at putte ting i munden men mest med blyanter eller tusser når jeg tegner. ellers bare min sut og min sutte flaske kan jeg nu også bedst lide smager lidt bedre en feks blyanter hehe