Hvis du vil være sikker på at have den fredag, skal du nok bestille den fredagen inden og gerne indenfor "business hours".
Diskret... tjah, medmindre man ved, hvordan en blekasse ser ud, så ja. Men man kan også betale en euro pr kasse, mener jeg, for at de pakker det i neutrale kasser.
Hellere skældes ud, end kede sig ihjel.
Death: No fright, no tears
Hel: No fight, no fears
Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.
hvis du har køb, hos vb dk... kan jeg sige dig at de sender mandag og torsdag, kun 2 gang om uge sender de... og du ville modtag tirsdag eller fredag... og hvis du har spurte om en pakke i dag ville den komme tirsdag..har en god dag
hejdk-buster.... hvis du ville har pakken kommer fredag, skal du bare skrive dig ind tirsdag og du ville få den fredag, med VBDk og det enste der ville stå på pakke er VBDK i/s og dit navn og hvor du bor, ikke mere
usp glemte at sige når jeg skal har nogen hjem tag jeg det med post danmark lige til hvor jeg bor og jeg køre kun med VB Dk fordi så ved jeg den kommer tirsdag eller fredag pakken
hej. har prøvet hos vbdk, men jeg syntes det for dyrt hos dem, og de har ikke særligt stort udvalg. vil gerne prøve de der abri nacht bleer, de store grønne.. hhe (: men ellers tak...