du skal ikke regne med at det er nogen der ligger på toiletterne. jeg arbejder selv på skejbysygehus, og der er det noget der ligger på depoterne gemt godt i et skab for ellers forsvinder de bare
Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.
Afhængigt af hvilken afdeling du skal på, så er der bleer på de fleste toiletter. Men som Friture skriver, så er det ikke nogen man bare skal tage uden at have brug for dem. Hvis du vil bruge dem imens du er indlagt, så husk at overveje konsekvenserne ved det. Lægen vil højest sandsynligt opdage det, og det samme vil de øvrige patienter på stuen, familie, venner osv.
Jeg har været indlagt på Århus sygehus flere gange, og selvom det er fristende at tage en ble på, så har jeg aldrig gjort det.
Fluffi
Fluffi er voksen baby - 38 år fra Århus. Bedste venner med Peter Plys, men har også mange andre søde bamser. Læs mere om mig på min hjemmeside fluffi.diaper.dk
århus fyr skrev: du skal ikke regne med at det er nogen der ligger på toiletterne. jeg arbejder selv på skejbysygehus, og der er det noget der ligger på depoterne gemt godt i et skab for ellers forsvinder de bare
Haha, mon det er noen her fra sitets skyld?