Hej!
Jeg er en udgivet dansk forfatter, der for tiden arbejder jeg på sin anden roman. Hovedpersonen i denne roman har en blefetish, og jeg håber derfor, at der er en eller flere, der har lyst til at snakke lidt med mig, så jeg kan få en lidt dybere forståelse af fænomenet.
Jeg har researchet ganske grundigt, og er inde i de forskellige kategorier, AB, DL, caretaker, de typiske turnons, den typiske AB/DL udviklingshistorie (opdage sin fetish i en ung alder, stjæle bleer fra venner/familie, konfliktuelt forhold til bleerne i puberteten osv.).
Hvad jeg derimod ikke ved noget om, er hvordan fetishen kombineres med parforhold, hvordan partnere reagerer, når/ hvis man fortæller dem om sin fetish, hvordan det føles, hvis parteneren afviser fetishen osv. osv.
Jeg håber derfor at høre fra nogen, der har en Diaper Lover-fetish, og som har haft et eller flere længerevarende parforhold. Hvorvidt din partner kendte til din fetish, og hvorvidt I legede med bleer eller ej er ikke så vigtigt. Det er ligeså spændende, hvis du har haft et parforhold, og aldrig fortalt partneren om din fetish.
Jeg ved godt det er svært at snakke om disse ting, så vi kan jo evt. prøve over msn til at starte med.
Min mailadresse er
mikkel.kbh@hotmail.com
Med venlig hilsen,
Mikkel Rosengaard