Diaper.dk Statistik

Totaler
Medlemmer : 697
Grupper : 54
Diskussioner : 85
Album : 560
Billeder : 1699
Videoer : 40
Opslag : 22
Aktiviteter : 13530
Vægopslag : 458
Drenge : 213
Piger : 29
Ikke oplyst : 455

Chart.dk

Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?

En personlig vinkel på miljøet
(1 viser) (1) Gæst
Gå til bundenSide: 1
EMNE: En personlig vinkel på miljøet
En personlig vinkel på miljøet 1 År, 5 Måneder siden  
Hej!

Jeg er en udgivet dansk forfatter, der for tiden arbejder jeg på sin anden roman. Hovedpersonen i denne roman har en blefetish, og jeg håber derfor, at der er en eller flere, der har lyst til at snakke lidt med mig, så jeg kan få en lidt dybere forståelse af fænomenet.

Jeg har researchet ganske grundigt, og er inde i de forskellige kategorier, AB, DL, caretaker, de typiske turnons, den typiske AB/DL udviklingshistorie (opdage sin fetish i en ung alder, stjæle bleer fra venner/familie, konfliktuelt forhold til bleerne i puberteten osv.).
Hvad jeg derimod ikke ved noget om, er hvordan fetishen kombineres med parforhold, hvordan partnere reagerer, når/ hvis man fortæller dem om sin fetish, hvordan det føles, hvis parteneren afviser fetishen osv. osv.

Jeg håber derfor at høre fra nogen, der har en Diaper Lover-fetish, og som har haft et eller flere længerevarende parforhold. Hvorvidt din partner kendte til din fetish, og hvorvidt I legede med bleer eller ej er ikke så vigtigt. Det er ligeså spændende, hvis du har haft et parforhold, og aldrig fortalt partneren om din fetish.

Jeg ved godt det er svært at snakke om disse ting, så vi kan jo evt. prøve over msn til at starte med.

Min mailadresse er mikkel.kbh@hotmail.com

Med venlig hilsen,
Mikkel Rosengaard

Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.
Sv: En personlig vinkel på miljøet 1 År, 5 Måneder siden  
Hvorfor har du valgt ligenetop ble-fetish til din hovedperson, om man må spørge?

Hvis du logger på chatten(irc.diaper.dk) vil du finde ud af at de fleste ikke har svært ved at tale om de ting du nævner, men gør det åbent.

Oh her er så et link om den kære forfatter: www.24.dk/article.jsp?articleId=8238

Hilsen
Troldanden

Salten3
Lidt aktiv
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Sv:En personlig vinkel på miljøet 1 År, 5 Måneder siden  
Hej, Giv det lige en ekstra tanke inden i udleverer jer selv og jeres seksualitet til en hotmail adresse...

Sidste redigering: 2010/08/26 18:36 Af Salten3.
Babylai
Senator
graphgraph
Sv: En personlig vinkel på miljøet 1 År, 5 Måneder siden  
Jeg er en af de få med lang erfaring (17½ år) i et parforhold der indbefatter bleerne. Jeg vil foreslå du starter med at læse det min mand skrev for snart rigtigt mange år siden på diaper.dk/index.php/component/kunena/13-...antilistens-kaereste

Ellers vil jeg da tilslutte mig den skepsis der er nogen der udviser her, det er sjældent at vores fetich er blevet publiceret på nogen god, ærlig eller flatterende måde i fiktionens verden.

Mikkel burde nok have skrevet at diskretion og anonymitet garanteres, det er jeg sikker på han ser som implicit

mvh
Nicolai

sikke en åbenhed og varme du dog bliver mødt med....

du får en mail en af dagene.. Hilsen Billie Diaper.

Hej igen!

Det er klart at man skal give det en ekstra tanke inden man udleverer sig selv og sin seksualitet over et hvilket som helst medie - og det er selvfølgelig også klart, at anonymitet er garanteret

Jeg synes ble-fetishisme er interessant af mange grunde. For det første er der tale om en tiltrækning til et objekt (naturligvis ikke udelukkende til et objekt), for det andet er det et meget tabubelagt emne, da mange personer forbinder bleer med noget barnligt og aseksuelt, (I ved jo alt om folks fordomme), og for det tredje har jeg selv en forståelse for fetishen, rent seksuelt.

Det jeg bl.a. vil med romanen er, at udstille det hykleri, der omgiver seksualitet i dag. Mens der bliver snakket og snakket og snakket og snakket om 'almindelig' genitalt samleje snart hvor som helst, bliver de alternative former for udtrykkelse af seksualitet fuldstændig fortrængt.
Desuden er det naturligvis interessant rent menneskeligt, at vide hvordan en fetishist tackler sin seksualitet i et samfund, der ikke er åbent overfor denne. Det er jo en klassisk historie, lysten/kærligheden vs. samfundet, nærmest Romeo + Julie-agtig

Jeg vil tjekke chatten ud når jeg får tid, det lyder som en god idé. Og tak for linket og for mailen! Jeg lover at vende tilbage snarest muligt.

Mvh,
Mikkel

idsantos
Nyligt aktiv
graphgraph
Sv:En personlig vinkel på miljøet 1 År, 4 Måneder siden  
Jeg har da i et par år gået med tanken om at skrive en novelle samling om en af fordelen ved det at bruge bleer.

Bleer som alternativ afstressning metode.

Journalister skal man altid tage sig i agt for - stol ikke på dem. Ikke som udgangspunkt!

(unuanceret indlæg, jeg ved det - men jeg forsøger at gøre det kort )

Hotstream
Hyperaktiv
graphgraph
Ha ha. Jamen indtil nu går det da meget godt ca412

Gå til toppenSide: 1
Moderatorer: CirkusMinister, Tintin