|
|
|
Never ending stories.....? 1 År, 5 Måneder siden
|
|
havd sker der her inde  .... neder endding story er jo blivet stille og der sker intet... kan folk ikke gå ind og være med det kunne være så fedt at se en never ending story gå videre med mere end 1 side om dagen... kom nu unger  <3
|
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Never ending stories.....? 1 År, 5 Måneder siden
|
|
|
jeg har også undret mig over det altså er der bare mig eller har folk mistet interesserne i never ending stories eller hvad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Helt enig syntes også det træls det kun er mig,Cutie,Tisse,Classy der kun skriver kom nu ind i kampen venner
|
|
|
|
Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets  .. Og ellers bare en glad lille babydreng 
|
|
|
|
|
|
Det er ærligt talt ikke en "kamp" jeg gidder deltage i Aabdreng, så du er velkommen til at kæmpe den alene, sammen med dine kammerater.
Jeg forbeholder mig retten til ikke at deltage, og synes at dette bør respekteres.
Hvorfor?
Jo, jeg synes det er noget værre markværk..
Jeg køber træ-møbler af snedkere
Jeg køber motorer bygget af maskiningeniører
og bøger lavet af forfattere..
Kvaliteten er oftest for lav, derfor
(I søgte selv feedback, så nu har I fået den)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Der var jo ingen der specifikt bad dig deltage Troldand. Jeg gider heller ikke de der historier. Jeg er heller ikke imponeret over den litterære standart. Men der er heller ingen der specifikt beder mig deltage. Derfor finder jeg ingen anledning til at udgyde sure opstød, over dem der syntes den slags historier er gode.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Troldand.. Kan du sige mere negativt? Og for det andet Bad jeg dig deltage ? Nej vel.. og 3 Der ingen grund til komme med sure opstød...
Og tro mig har også tænkt mig kæmpe med mine "Kammarater"
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/08/29 18:29 Af Aabdreng.
Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets  .. Og ellers bare en glad lille babydreng 
|
|
|
|
|
|
|
altså jeg ved godt der er grænser for hvordan jeg/vi som bruger af hjemmesiden kan opføre os, men har i admins da heller ikke en grænse?
(dette er et spørgsmål, ikke en provokation)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg har skrevet til Babylai og spurgt ham om han ikke burde genoverveje Troldands rolle. Det er jo ikke første gang han nedgør folk.
Rent faktisk skriver han jo, at alle der skriver historier og ikke er professionelle forfattere, burde holde deres mund. Hvad bilder han sig egentlig ind?
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/08/29 19:47 Af Hotstream.Begrundelse: Tilføjelse
|
|
|
|
|
|
Jeg tror vi skal skelne mellem Troldand som admin og Troldand som privatperson - noget som jeg godt ved kan være svært, men alligevel.
Jeg tror, at Troldand ovenover udtaler sig primært som privatperson, og som sådan har han jo ligeså meget ret til at udtrykke sine holdninger som vi andre har det. Men fordi han netop er admin, bliver alt nemt misforstået, og enhver lidt kantet udtalelse tolkes hurtigt som magtmisbrug eller at se ned på folk fra sin admin-stol.
Det ideelle ville være - måske - hvis admins havde én identitet som brugere og én som admins, men det bliver jo nok for rodet. Men jeg kan godt se, at hvis man er admin, må man forventes at have lidt diplomatisk sans. Men omvendt er det også, for en admin, nok lidt trælst, at man ikke må sige sin uforbeholdne mening om noget uden at blive misforstået som magtliderlig. Så det må ikke være nemt
Jeg er nu ikke uenig med Troldand i, at kvaliteten på en del af historierne kunne være bedre. Men når dette er sagt, så synes jeg nu det er meget fint, at de fantasifulde unge blefolk kan komme af med deres fantasier, og jeg synes det er en svær balance nogle gange. På den ene side er nogle af historierne liiiiiiiige lovligt dårlige til tider, men på den anden side er historierne måske en meget fin hyggekrog for de yngste blefolk, som ikke er klar til at udleve deres fantasier irl endnu. Og derfor har BRUG for fantasier og historier - mere end os andre lidt ældre typer, der faktisk mere går efter irl-lege
Så jeg synes nu der skal være plads til disse Never endig stories, og de generer mig bestemt ikke. Men jeg indrømmer også gerne samtidigt, at det er langt fra altid jeg selv orker læse dem. Nogle af dem er rigtigt gode, andre okay - og så er der enkelte historier, som er så ringe, at man kunne overveje lidt mere moderation for at sortere de mest håbløse af dem fra. Noget som jeg ved Lars også har luftet et par gange inde på chatten, nemlig at admins skulle godkende historiernes kvalitet, inden de blev postet. Men det er også lidt svært, for så bliver admins jo nemt ophøjede til smagsdommere....
P.S: lad mig lige give et eksempel på en elendig historie (som jeg lige nu selv finder på for at vise, hvad jeg ikke gider læse):
Hej, jeg hedder Børge og jeg er 16 år og jeg går med ble, gør I også det, hva? Jeg vil lige fortælle om dengang jeg blev busted med ble for der skete det at jeg havde købt en pakke bleer på tilbud i rema1000 og så ville jeg prøve dem mens de gamle var taget i byen og så tog jeg dem på men så skete der det uheldige at de gamle kom hjem for tidligt og så stod jeg der med ble på midt i stuen. Vil I høre hvad der mere skete eller gider I ikke høre det? Synes I at jeg skal skrive videre, hva´? hvá? hvá?
- den slags historier har jeg set et par stykker af, jeg synes det er lidt pjattet at poste dem, hvis der ikke er mere kød på dem end som så.... 
|
|
|
|
Sidste redigering: 2010/08/29 20:15 Af .
|
|
|
|
|
|
CutieKiss skrev:
havd sker der her inde .... neder endding story er jo blivet stille og der sker intet... kan folk ikke gå ind og være med det kunne være så fedt at se en never ending story gå videre med mere end 1 side om dagen... kom nu unger <3
Nu er det ikke noget jeg har den store interesse i.
Men jeg vil tro at i kan gøre det mere attraktivt at deltage, hvis i gør jeres kapitler lidt længere, og bruger en stavekontrol inden i poster dem.
De indlæg som blot er 3-4 linier, fyldt med stavefejl, og uden komma og punktummer, springer jeg i hvert fald hurtigt over (ikke at jeg selv er ekspert i den slags).
Blot et tip - brug det eller lad være.
Fluffi
|
|
|
|
Fluffi er voksen baby - 38 år fra Århus. Bedste venner med Peter Plys, men har også mange andre søde bamser. Læs mere om mig på min hjemmeside fluffi.diaper.dk
|
|
|
|
|
|
|
Ca412, du kan da have ret i at det måske ikke er rimelig, at Troldanden ikke kan udtale sig som privatperson, uden at blive bedømt som admin. Men når det er sagt, så syntes jeg stadig det er helt utilstedelig, at han nedgør folk på den måde.
Der var jo ingen der ringede hans nummer op. Når CutieKiss efterlyser flere indlæg i en newer ending story. Ja så er det hverken Troldanden eller mig han henvender sig til. Så henvender han sig til de unge blefolk, der har fornøjelse og glæde af historierne. Med andre ord: Det er ikke rigtig, som troldanden skriver, at CutieKiss selv bad om det.
Hvis Troldanden ikke kan lide historierne (og det er jo fair nok) så kan han holde sin mund. Det er faktisk et rigtig godt princip, at kan man ikke sige noget positivt, kan man holde sin kæft.
Men når jeg farer i blækhuset og skriver til Babylai, så hænger det også sammen med at det jo langt fra er Troldandens første nedladende og uforskammede kommentar, her på sitet. Admin-gruppens opgave burde vel være at sikre en ordentlig tone, ikke at tilsvine folk. Eller er der noget jeg har misforstået?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angående det Med Troldand, Der findes en LANGT pænere måde sige det på...
|
|
|
|
|
Martin
Meget aktiv
|
|
|
|
|
Har skrevet med i mange af dem, men har så valgt at hoppe fra.
Synes mange af dem til en start var gode historier, som var sjove at skrive på. Nu er det bare gået hen til, at personen i hvert indlæg der kommer, laver i bleen en til to gange, eller skal skiftes og ydmyges. Dette har jeg ikke lyst til at skrive videre på, da det ikke altid er helt realistisk. Siger ikke at de skal være helt korrekte, men der er sgu ingen der i 24 timer kan skide i bleen hver halve time, så bør personen da kraftigt søge læge.
Det er derfor jeg ikke gider skrive videre, og kunne godt have en ide om at jeg ikke er den eneste.
|
|
|
|
Send en PM, hvis du gerne vil chatte.
Hvis du har en ide, til en ny historie eller fortsættelse af en, så send en PM.
|
|