|
|
|
Spændetrøje 4 År, 6 Måneder siden
|
|
Hej jeg har lige bestilt en spændetrøje i Tyskland og glæder mig helt vildt til at den kommer frem.
Nogle som har erfaringer med en såddan sag de vil dele med mig, da jeg er alene kan det jo blive lidt svært at prøve den helt på
Det kan jo blive lidt svært at få fat i bleen med den på.
Med venlig hilsen
Seler
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Spændetrøje 4 År, 6 Måneder siden
|
|
|
Jeg har desvære ikke prøvet en endnu, men det har jeg skam planer om, da jeg elsker ble tvang, og en sprændetrøje er jo perfect til den slags. Problemet er at du ikke kan få den ordenligt på selv UDEN at være slangemenneske :/
|
|
|
|
|
|
|
|
Spændetrøje 4 År, 6 Måneder siden
|
|
Ja jeg er også lidt bekymret for at prøve den selv, tænk nu hvis man ikke kan få den af igen, så er det jo lidt pinligt at skulle over til naboen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja så må du vel bare finde en der kan hjælpe dig den på, og muligvis af igen heh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja jeg må jo prøve at finde en som ikke mener jeg er bindegal med de lyster  det er vel egentlig derfor jeg er i dette forum.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej, En spændetrøje kræver to for at få noget ud af det, taler af erfaring  , ligesom det ikke er muligt selv at komme ud af den når den er strammet rigtigt til, og med sådan en på er det " praktisk " med en stor ble også
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej, En spændetrøje kræver to for at få noget ud af det, taler af erfaring , ligesom det ikke er muligt selv at komme ud af den når den er strammet rigtigt til, og med sådan en på er det " praktisk " med en stor ble også
Jeg har fået fremstillet en "DAN-sele" (Veste-sele), med magnetpatentlås. Den isættes lynlåsen som jo føres oppe fra og ned og møder der, den del af selen som kommer fra ryggen, magnetlåsen-sammelåser dermed vestedelen. I bunden af selen er gjordene fastsyet, de er fasgjort til bunden af sengen i begge sider. Selen er lavet så den oggå nemt kan benyttes på bagsædet i en almindelig personbil. Der er tale om en let konstruktion, og babyen kan ikke frigøre sig ved egen kraft uden at foretage omfattende ødelæggelse. Selen kan vaskes i vaskemaskine.
SB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Har selv flere spændetrøjer og den ene kan bruges alene,feks. en isterning til remmen om kroppen
Vandmanden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Er der et link til den "Dan-sele"
|
|
|
|
Den lille charmetrold, der elsker Bamser 
|
Peter
Nyligt aktiv
|
|
|
|
|
Hvor har du fået fremstillet den dan-sele?
|
|
|
|
|
SB
|
|
Dan-Sele 4 År, 6 Måneder siden
|
|
|
Hvor har du fået fremstillet den dan-sele?
Den er syet hos en lokal syerske. Jeg indkøbte en Dan-sele, samt stof, gjorde og nødvendege spænder, låse og andre materialer. Fik taget mål hos syersken, som lavede mønster og herefter syede selve selen. Der var problemer med at få en så stor delbarlynlås i rette størrelse. Den første var ikke vellykket pga forkert sygarn. Det er nødvendigt at benytte samme sytråd, som det man benytter til sejl (sejl til sejlbåde). De andre sytråde skar sig ind stoffet.
Fordelen med Dan-selen er at virkelig er selet fast og alligevel har en vis bevægelighed, og man opnår den psykiske følelse der følger med - at en anden har bestemt at man skal være et bestemt sted. I bilen kan folk let se at man har selen på, hvis man fx er efterladt men babysitter er inde og handle. En gang efter at have været på restaurant diskret men med ble og smækbuker og det hele på - blev jeg promte sat i selen men folk i restauranten ikke kunne undgå at se det, da vi kørte. Det er også pirrende når babysitter løsner selen fra bilen men lade mig gå ind i huset men selen er spændt til kroppen og hænger ned langs kroppen.
SB
|
|
|
|
|
Tigger
Moderat aktiv
|
|
|
|
Spændende , har du ikke mulighed for at poste nogle billeder, eller evt mail dem, ville gerne se den sele
Hilsen
Tigger
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej igen.
Så er trøjen nået frem, den er rigtig fin  så mangler jeg jo kun den næste del og det er at prøve den.
Nogle, som har lyst til gensidigt at lege lidt med trøjen, ps. jeg har også en del andet legetøj.
Med venlig hilsen
Seler
|
|
|
|
|
Caseh
Nyligt aktiv
|
|
|
|
|
Hej Seler
Det glæder mig at du har fået en spændetrøje.
Jeg ville ellers ger have soldt min.
Pas nu på! En posy spændetrøje er umulig at komme fri af.
Per
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg har også en lækker gummispænde trøje, men jeg har ikke fået brugt den så meget, faktisk heller ikke engang da jeg havde en kæreste og vi legede en del i gummi / regntøj og bondage mm.
|
|
|
|
LilleMig med hang til Mænd, Bleer, gummi, Bondage, Regntøj, Latex, Dominans mm.
|
|
|
|
hvordan ser den ud 4 År, 6 Måneder siden
|
|
|
hvad er en spændetrøje egentlig? og hvordan ser den ud?
|
|
|
|
|
|